Har fyllt år osvv...

Hejsan! har inte bloggat på ett tag men har softat dom sista dagarna av sommarlovet, sen har jag skolan och igår fyllde jag år! :D Nu kommer en bildbomb från min födelsedag och från när Alva och Nelly kom och firade mig igår med! :D
sen var tårtan klar! :D näää, det gick inte så snabbt men den var god! :D gjorde den helt själv! :D hahah! :P
En nyvaken liten Putte! :D
han flyr när jag precis skulle ta bilden! :P
en väska som jag kan bära putte i! :D
nu orkar jag inte ladda upp fler! det kanske kommer fler sen! håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Har fyllt år osvv...

Hejsan! har inte bloggat på ett tag men har softat dom sista dagarna av sommarlovet, sen har jag skolan och igår fyllde jag år! :D Nu kommer en bildbomb från min födelsedag och från när Alva och Nelly kom och firade mig igår med! :D
sen var tårtan klar! :D näää, det gick inte så snabbt men den var god! :D gjorde den helt själv! :D hahah! :P
En nyvaken liten Putte! :D
han flyr när jag precis skulle ta bilden! :P
en väska som jag kan bära putte i! :D
nu orkar jag inte ladda upp fler! det kanske kommer fler sen! håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Har fyllt år osvv...

Hejsan! har inte bloggat på ett tag men har softat dom sista dagarna av sommarlovet, sen har jag skolan och igår fyllde jag år! :D Nu kommer en bildbomb från min födelsedag och från när Alva och Nelly kom och firade mig igår med! :D
sen var tårtan klar! :D näää, det gick inte så snabbt men den var god! :D gjorde den helt själv! :D hahah! :P
En nyvaken liten Putte! :D
han flyr när jag precis skulle ta bilden! :P
en väska som jag kan bära putte i! :D
nu orkar jag inte ladda upp fler! det kanske kommer fler sen! håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Har fyllt år osvv...

Kommentarer (0)

2011-08-26 @ 21:26:11

Hejsan! har inte bloggat på ett tag men har softat dom sista dagarna av sommarlovet, sen har jag skolan och igår fyllde jag år! :D Nu kommer en bildbomb från min födelsedag och från när Alva och Nelly kom och firade mig igår med! :D

sen var tårtan klar! :D näää, det gick inte så snabbt men den var god! :D gjorde den helt själv! :D hahah! :P
En nyvaken liten Putte! :D
han flyr när jag precis skulle ta bilden! :P
en väska som jag kan bära putte i! :D
nu orkar jag inte ladda upp fler! det kanske kommer fler sen! håll utkik!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback