'

Tjooooooooooobreeeeeee! ;) kom nyss hem från dansen och ska snart till min storasyster för hon fyller år! :D  Lovade Alva att blogga igår men jag hann tyvärr inte :( så det fick bli idag ! :D  Vet inte riktigt vad jag ska skriva men igår då tränade jag på engelska och målade mina naglar! :D Fast mycket mer oxå! :P Ni kan få en bildbomb från svensbyliden och mina naglar och lite smått o gott!♥
en sjukt söööööt Kanin! fast inte lika söt som Putte, eller vad tycker ni? , han hette hampus men vi döpte om han till rolf!
ROLF




ELLER...........................................................................................................................






putte!♥



rösta och säg vem som var sötast heheheheheheheheeee......Jag tycker självklart att putte var sötast men han är ju MIN MIN MIN BARA MIIIIIIIIIIIIIIINN KANIN! Rolf var en liten kines! :P Men jaja KOMMENTERA! :d ♥
KRAMARRRR♥

Kommentarer
Postat av: Meja.

Putte är helt klart sötast!! Men Hampus/Rolf är ju söt!! :D

2011-09-12 @ 16:34:06
Postat av: anonym!!!

jag tycker att båda är lika söööta!<3 men Putte är lite lite sötare! ;) kramkram!♥

2011-09-15 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

'

Tjooooooooooobreeeeeee! ;) kom nyss hem från dansen och ska snart till min storasyster för hon fyller år! :D  Lovade Alva att blogga igår men jag hann tyvärr inte :( så det fick bli idag ! :D  Vet inte riktigt vad jag ska skriva men igår då tränade jag på engelska och målade mina naglar! :D Fast mycket mer oxå! :P Ni kan få en bildbomb från svensbyliden och mina naglar och lite smått o gott!♥
en sjukt söööööt Kanin! fast inte lika söt som Putte, eller vad tycker ni? , han hette hampus men vi döpte om han till rolf!
ROLF




ELLER...........................................................................................................................






putte!♥



rösta och säg vem som var sötast heheheheheheheheeee......Jag tycker självklart att putte var sötast men han är ju MIN MIN MIN BARA MIIIIIIIIIIIIIIINN KANIN! Rolf var en liten kines! :P Men jaja KOMMENTERA! :d ♥
KRAMARRRR♥


Kommentarer
Postat av: Meja.

Putte är helt klart sötast!! Men Hampus/Rolf är ju söt!! :D

2011-09-12 @ 16:34:06
Postat av: anonym!!!

jag tycker att båda är lika söööta!<3 men Putte är lite lite sötare! ;) kramkram!♥

2011-09-15 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

'

Tjooooooooooobreeeeeee! ;) kom nyss hem från dansen och ska snart till min storasyster för hon fyller år! :D  Lovade Alva att blogga igår men jag hann tyvärr inte :( så det fick bli idag ! :D  Vet inte riktigt vad jag ska skriva men igår då tränade jag på engelska och målade mina naglar! :D Fast mycket mer oxå! :P Ni kan få en bildbomb från svensbyliden och mina naglar och lite smått o gott!♥
en sjukt söööööt Kanin! fast inte lika söt som Putte, eller vad tycker ni? , han hette hampus men vi döpte om han till rolf!
ROLF




ELLER...........................................................................................................................






putte!♥



rösta och säg vem som var sötast heheheheheheheheeee......Jag tycker självklart att putte var sötast men han är ju MIN MIN MIN BARA MIIIIIIIIIIIIIIINN KANIN! Rolf var en liten kines! :P Men jaja KOMMENTERA! :d ♥
KRAMARRRR♥


Kommentarer
Postat av: Meja.

Putte är helt klart sötast!! Men Hampus/Rolf är ju söt!! :D

2011-09-12 @ 16:34:06
Postat av: anonym!!!

jag tycker att båda är lika söööta!<3 men Putte är lite lite sötare! ;) kramkram!♥

2011-09-15 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

'

Kommentarer (2)

2011-09-08 @ 18:21:52

Tjooooooooooobreeeeeee! ;) kom nyss hem från dansen och ska snart till min storasyster för hon fyller år! :D  Lovade Alva att blogga igår men jag hann tyvärr inte :( så det fick bli idag ! :D  Vet inte riktigt vad jag ska skriva men igår då tränade jag på engelska och målade mina naglar! :D Fast mycket mer oxå! :P Ni kan få en bildbomb från svensbyliden och mina naglar och lite smått o gott!♥

en sjukt söööööt Kanin! fast inte lika söt som Putte, eller vad tycker ni? , han hette hampus men vi döpte om han till rolf!
ROLF




ELLER...........................................................................................................................






putte!♥



rösta och säg vem som var sötast heheheheheheheheeee......Jag tycker självklart att putte var sötast men han är ju MIN MIN MIN BARA MIIIIIIIIIIIIIIINN KANIN! Rolf var en liten kines! :P Men jaja KOMMENTERA! :d ♥
KRAMARRRR♥

Kommentarer

Postat av: Meja.

Putte är helt klart sötast!! Men Hampus/Rolf är ju söt!! :D

2011-09-12 @ 16:34:06

Postat av: anonym!!!

jag tycker att båda är lika söööta!<3 men Putte är lite lite sötare! ;) kramkram!♥

2011-09-15 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback