Tidinställt inlägg!

hejsan! nu är jag antagligen i haparanda på ikea för att köpa ett skrivbord,en säng och en byrålåda! Ville bara uppdatera lite så att ni inte tappar orken att läsa min blogg för att jag uppdaterar för lite! ;) men nu kommer bilder på sängen&byrån!
MALM Byrå med 6 lådor, björkfaner Bredd: 80 cm Djup: 48 cm Höjd: 123 cm  byrån fast i vit! :D
MALM Sängstomme, svart Längd: 211 cm Bredd: 107 cm Höjd fotgavel: 30 cm Höjd huvudgavel: 77 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 90 cm  och denhär fast i vit!  :D sen skrivbordet vet jag inte riktigt än men jag LOVAR att ni kommer få bilder på hur det ser ut sen när det är klart! Pusstjing! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Tidinställt inlägg!

hejsan! nu är jag antagligen i haparanda på ikea för att köpa ett skrivbord,en säng och en byrålåda! Ville bara uppdatera lite så att ni inte tappar orken att läsa min blogg för att jag uppdaterar för lite! ;) men nu kommer bilder på sängen&byrån!
MALM Byrå med 6 lådor, björkfaner Bredd: 80 cm Djup: 48 cm Höjd: 123 cm  byrån fast i vit! :D
MALM Sängstomme, svart Längd: 211 cm Bredd: 107 cm Höjd fotgavel: 30 cm Höjd huvudgavel: 77 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 90 cm  och denhär fast i vit!  :D sen skrivbordet vet jag inte riktigt än men jag LOVAR att ni kommer få bilder på hur det ser ut sen när det är klart! Pusstjing! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Tidinställt inlägg!

hejsan! nu är jag antagligen i haparanda på ikea för att köpa ett skrivbord,en säng och en byrålåda! Ville bara uppdatera lite så att ni inte tappar orken att läsa min blogg för att jag uppdaterar för lite! ;) men nu kommer bilder på sängen&byrån!
MALM Byrå med 6 lådor, björkfaner Bredd: 80 cm Djup: 48 cm Höjd: 123 cm  byrån fast i vit! :D
MALM Sängstomme, svart Längd: 211 cm Bredd: 107 cm Höjd fotgavel: 30 cm Höjd huvudgavel: 77 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 90 cm  och denhär fast i vit!  :D sen skrivbordet vet jag inte riktigt än men jag LOVAR att ni kommer få bilder på hur det ser ut sen när det är klart! Pusstjing! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Tidinställt inlägg!

Kommentarer (0)

2011-08-26 @ 22:07:34

hejsan! nu är jag antagligen i haparanda på ikea för att köpa ett skrivbord,en säng och en byrålåda! Ville bara uppdatera lite så att ni inte tappar orken att läsa min blogg för att jag uppdaterar för lite! ;) men nu kommer bilder på sängen&byrån!

MALM Byrå med 6 lådor, björkfaner Bredd: 80 cm Djup: 48 cm Höjd: 123 cm  byrån fast i vit! :D
MALM Sängstomme, svart Längd: 211 cm Bredd: 107 cm Höjd fotgavel: 30 cm Höjd huvudgavel: 77 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 90 cm  och denhär fast i vit!  :D sen skrivbordet vet jag inte riktigt än men jag LOVAR att ni kommer få bilder på hur det ser ut sen när det är klart! Pusstjing! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback