Trötta breudar! :*

Tjoo, just nu sitter vi o nöter på bajset men jag är allergisk så det går inte oh jag dog nyss! finfint! :* vi har bajs kul, sitter o garvar åt allt och inget. självdå? ;) Vi är lite smått trötta och det kändes som om jag blev slagen på pungen fast jag inte har nån och det känns som lite mått läskigt! XD men nu ska meja skriva:
jag trodde jag skulle dö då nina dog så nina låg död och jag halv död det kändes som okok.. :D menmen.. vad gör alla nudå? ;P själv sitter jag p min iPhone och nina på iPaden och vi vill skratta men jag vill skriva så vi kan vänta med att skratta! och jag vet att jag kanske inte skriver de roligaste inläggen men iaf, haha! jag skrver det som händer eftersom jag inte har nån fantasi just nu! ;) jag dör vad tråkigt inlägg! så ni får lite intresssssssanta o söta bilder på NINAAAA:
cute!♥
Nina skriver igen:
ny topphändelse: Vi  äter pyttipankplättar med syltsmör,magröra oh toalettröra! :** 
Nytt ord: tjobye och kula! :**
inge mer att säga, pusshej! :**
MEJAS BLOGG! :*♥
min sötis! //mejahahah gulet!!! // meja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Trötta breudar! :*

Tjoo, just nu sitter vi o nöter på bajset men jag är allergisk så det går inte oh jag dog nyss! finfint! :* vi har bajs kul, sitter o garvar åt allt och inget. självdå? ;) Vi är lite smått trötta och det kändes som om jag blev slagen på pungen fast jag inte har nån och det känns som lite mått läskigt! XD men nu ska meja skriva:
jag trodde jag skulle dö då nina dog så nina låg död och jag halv död det kändes som okok.. :D menmen.. vad gör alla nudå? ;P själv sitter jag p min iPhone och nina på iPaden och vi vill skratta men jag vill skriva så vi kan vänta med att skratta! och jag vet att jag kanske inte skriver de roligaste inläggen men iaf, haha! jag skrver det som händer eftersom jag inte har nån fantasi just nu! ;) jag dör vad tråkigt inlägg! så ni får lite intresssssssanta o söta bilder på NINAAAA:
cute!♥
Nina skriver igen:
ny topphändelse: Vi  äter pyttipankplättar med syltsmör,magröra oh toalettröra! :** 
Nytt ord: tjobye och kula! :**
inge mer att säga, pusshej! :**
MEJAS BLOGG! :*♥
min sötis! //mejahahah gulet!!! // meja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Trötta breudar! :*

Tjoo, just nu sitter vi o nöter på bajset men jag är allergisk så det går inte oh jag dog nyss! finfint! :* vi har bajs kul, sitter o garvar åt allt och inget. självdå? ;) Vi är lite smått trötta och det kändes som om jag blev slagen på pungen fast jag inte har nån och det känns som lite mått läskigt! XD men nu ska meja skriva:
jag trodde jag skulle dö då nina dog så nina låg död och jag halv död det kändes som okok.. :D menmen.. vad gör alla nudå? ;P själv sitter jag p min iPhone och nina på iPaden och vi vill skratta men jag vill skriva så vi kan vänta med att skratta! och jag vet att jag kanske inte skriver de roligaste inläggen men iaf, haha! jag skrver det som händer eftersom jag inte har nån fantasi just nu! ;) jag dör vad tråkigt inlägg! så ni får lite intresssssssanta o söta bilder på NINAAAA:
cute!♥
Nina skriver igen:
ny topphändelse: Vi  äter pyttipankplättar med syltsmör,magröra oh toalettröra! :** 
Nytt ord: tjobye och kula! :**
inge mer att säga, pusshej! :**
MEJAS BLOGG! :*♥
min sötis! //mejahahah gulet!!! // meja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Trötta breudar! :*

Kommentarer (0)

2012-03-03 @ 23:34:24

Tjoo, just nu sitter vi o nöter på bajset men jag är allergisk så det går inte oh jag dog nyss! finfint! :* vi har bajs kul, sitter o garvar åt allt och inget. självdå? ;) Vi är lite smått trötta och det kändes som om jag blev slagen på pungen fast jag inte har nån och det känns som lite mått läskigt! XD men nu ska meja skriva:
jag trodde jag skulle dö då nina dog så nina låg död och jag halv död det kändes som okok.. :D menmen.. vad gör alla nudå? ;P själv sitter jag p min iPhone och nina på iPaden och vi vill skratta men jag vill skriva så vi kan vänta med att skratta! och jag vet att jag kanske inte skriver de roligaste inläggen men iaf, haha! jag skrver det som händer eftersom jag inte har nån fantasi just nu! ;) jag dör vad tråkigt inlägg! så ni får lite intresssssssanta o söta bilder på NINAAAA:

cute!♥
Nina skriver igen:
ny topphändelse: Vi  äter pyttipankplättar med syltsmör,magröra oh toalettröra! :** 
Nytt ord: tjobye och kula! :**
inge mer att säga, pusshej! :**
MEJAS BLOGG! :*♥
min sötis! //mejahahah gulet!!! // meja ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback