Dagens outfit ! :D♥



Tröja : --------------

byxor : Cubus ! 

= Mjukiskläder ! :-)

hehe...bara något jag kom på !


Men läs domhär bloggarna !


http://mysavokado.blogg.se/



http://kompisarforalltid.blogg.se/




Hejsan alla mina söta bloggläsare !

Idag är det asvarmt här  uppe i norrland ! hahahahahahahah Norrland ! jag dör av garv just nu !

Asså kunde vi inte få heta något finare ! x)

När jag hör namnet Norrland tänker jag på fullkorn & kossor ! hahahahahaah vilken humor jag har !

jaja..Idag/ikväll ska jag iallafall kanske vara med Cecilia !

Ska bli super ! :-D

Jag är as trött just nu så jag typ nästan somnar nu när jag skriver ! Men nu typ gör jag inget ......hmmm... BAAAAAJS ! Jag vet inte vad jag ska skriva :'(
Jo nu vet jag ! :-D

Att vi har världens konstigaste okej dummaste fröken :-( eller ja jag vet inte vad men hon är iallafall konstig ! hahahahahaah lol....! asså nu vet jag inte vad jag skriver ! hejdå!




 <-------- sådär känner jag mig just nu !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Dagens outfit ! :D♥



Tröja : --------------

byxor : Cubus ! 

= Mjukiskläder ! :-)

hehe...bara något jag kom på !


Men läs domhär bloggarna !


http://mysavokado.blogg.se/



http://kompisarforalltid.blogg.se/




Hejsan alla mina söta bloggläsare !

Idag är det asvarmt här  uppe i norrland ! hahahahahahahah Norrland ! jag dör av garv just nu !

Asså kunde vi inte få heta något finare ! x)

När jag hör namnet Norrland tänker jag på fullkorn & kossor ! hahahahahaah vilken humor jag har !

jaja..Idag/ikväll ska jag iallafall kanske vara med Cecilia !

Ska bli super ! :-D

Jag är as trött just nu så jag typ nästan somnar nu när jag skriver ! Men nu typ gör jag inget ......hmmm... BAAAAAJS ! Jag vet inte vad jag ska skriva :'(
Jo nu vet jag ! :-D

Att vi har världens konstigaste okej dummaste fröken :-( eller ja jag vet inte vad men hon är iallafall konstig ! hahahahahaah lol....! asså nu vet jag inte vad jag skriver ! hejdå!




 <-------- sådär känner jag mig just nu !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Dagens outfit ! :D♥



Tröja : --------------

byxor : Cubus ! 

= Mjukiskläder ! :-)

hehe...bara något jag kom på !


Men läs domhär bloggarna !


http://mysavokado.blogg.se/



http://kompisarforalltid.blogg.se/




Hejsan alla mina söta bloggläsare !

Idag är det asvarmt här  uppe i norrland ! hahahahahahahah Norrland ! jag dör av garv just nu !

Asså kunde vi inte få heta något finare ! x)

När jag hör namnet Norrland tänker jag på fullkorn & kossor ! hahahahahaah vilken humor jag har !

jaja..Idag/ikväll ska jag iallafall kanske vara med Cecilia !

Ska bli super ! :-D

Jag är as trött just nu så jag typ nästan somnar nu när jag skriver ! Men nu typ gör jag inget ......hmmm... BAAAAAJS ! Jag vet inte vad jag ska skriva :'(
Jo nu vet jag ! :-D

Att vi har världens konstigaste okej dummaste fröken :-( eller ja jag vet inte vad men hon är iallafall konstig ! hahahahahaah lol....! asså nu vet jag inte vad jag skriver ! hejdå!




 <-------- sådär känner jag mig just nu !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Dagens outfit ! :D♥

Kommentarer (0)

2011-04-11 @ 16:21:01



Tröja : --------------

byxor : Cubus ! 

= Mjukiskläder ! :-)

hehe...bara något jag kom på !


Men läs domhär bloggarna !


http://mysavokado.blogg.se/



http://kompisarforalltid.blogg.se/




Hejsan alla mina söta bloggläsare !

Idag är det asvarmt här  uppe i norrland ! hahahahahahahah Norrland ! jag dör av garv just nu !

Asså kunde vi inte få heta något finare ! x)

När jag hör namnet Norrland tänker jag på fullkorn & kossor ! hahahahahaah vilken humor jag har !

jaja..Idag/ikväll ska jag iallafall kanske vara med Cecilia !

Ska bli super ! :-D

Jag är as trött just nu så jag typ nästan somnar nu när jag skriver ! Men nu typ gör jag inget ......hmmm... BAAAAAJS ! Jag vet inte vad jag ska skriva :'(
Jo nu vet jag ! :-D

Att vi har världens konstigaste okej dummaste fröken :-( eller ja jag vet inte vad men hon är iallafall konstig ! hahahahahaah lol....! asså nu vet jag inte vad jag skriver ! hejdå!




 <-------- sådär känner jag mig just nu !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback