Dagens outfit + dag 25 - en bild på mig som någon annan har tagit. + saker jag köpte idag på stan!

 Outfit !

 Leggins ! Jag köpte också några hel-svarta och dom prickiga som man såg på bilden! Men jag har tyvärr ingen bild på mig som någon annan har tagit så jag gör dag 26 - min reaktion när jag ser mig själv i spegeln. jag vet inte eller skulle väl kunna se lite bättre ut me ndet är nog för att jag gämför mig med andra & för att mitt självförtroende är VÄLDIGT lågt ! Men hoppas det bättras ! men nog tycker jag att jag är fin (ibland) Men nu ska jag nog gå och lägga mig hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Dagens outfit + dag 25 - en bild på mig som någon annan har tagit. + saker jag köpte idag på stan!

 Outfit !

 Leggins ! Jag köpte också några hel-svarta och dom prickiga som man såg på bilden! Men jag har tyvärr ingen bild på mig som någon annan har tagit så jag gör dag 26 - min reaktion när jag ser mig själv i spegeln. jag vet inte eller skulle väl kunna se lite bättre ut me ndet är nog för att jag gämför mig med andra & för att mitt självförtroende är VÄLDIGT lågt ! Men hoppas det bättras ! men nog tycker jag att jag är fin (ibland) Men nu ska jag nog gå och lägga mig hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Dagens outfit + dag 25 - en bild på mig som någon annan har tagit. + saker jag köpte idag på stan!

 Outfit !

 Leggins ! Jag köpte också några hel-svarta och dom prickiga som man såg på bilden! Men jag har tyvärr ingen bild på mig som någon annan har tagit så jag gör dag 26 - min reaktion när jag ser mig själv i spegeln. jag vet inte eller skulle väl kunna se lite bättre ut me ndet är nog för att jag gämför mig med andra & för att mitt självförtroende är VÄLDIGT lågt ! Men hoppas det bättras ! men nog tycker jag att jag är fin (ibland) Men nu ska jag nog gå och lägga mig hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Dagens outfit + dag 25 - en bild på mig som någon annan har tagit. + saker jag köpte idag på stan!

Kommentarer (0)

2011-04-19 @ 21:03:48

 Outfit !

 Leggins ! Jag köpte också några hel-svarta och dom prickiga som man såg på bilden! Men jag har tyvärr ingen bild på mig som någon annan har tagit så jag gör dag 26 - min reaktion när jag ser mig själv i spegeln. jag vet inte eller skulle väl kunna se lite bättre ut me ndet är nog för att jag gämför mig med andra & för att mitt självförtroende är VÄLDIGT lågt ! Men hoppas det bättras ! men nog tycker jag att jag är fin (ibland) Men nu ska jag nog gå och lägga mig hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback