Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt !

Hejsan ! Förlåt om jag inte bloggat något  på ett tag ! men jag har varit magsjuk och då stannade jag från skolan och drack Cola och vatten ! Förr önskade jag att jag fick magsjuka för att jag aldrig hade haft det ! Och gissa varför jag ville bli magsjuk ? För att man får dricka Cola (utan kolsyra då ! stavn.)
hahahaahaha har nog aldrig blivit så trött på Cola som nu ! Igår vart jag lite frisk men sen fick jag jätte hög feber .... (N) Och då skickade jag jätte knäppa sms till mamma  ! Vill ni höra 2 stycken ! hahahahah...

första smset : Dom dricker jätte mycket jag blir ? Puss !

Andra smset : Dom dricker Cola och sånt ! Jag har ont i magen om jag äter eller dryck !


Hahahahahahahaahahahahahahhahahahahhah visst var dom konstiga ! men som sagt jag hade hög feber och då går jag typ alltdi i sömnen eller gör massa konstiga saker !

Hahahahhaah men nu ska jag gå hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt !

Hejsan ! Förlåt om jag inte bloggat något  på ett tag ! men jag har varit magsjuk och då stannade jag från skolan och drack Cola och vatten ! Förr önskade jag att jag fick magsjuka för att jag aldrig hade haft det ! Och gissa varför jag ville bli magsjuk ? För att man får dricka Cola (utan kolsyra då ! stavn.)
hahahaahaha har nog aldrig blivit så trött på Cola som nu ! Igår vart jag lite frisk men sen fick jag jätte hög feber .... (N) Och då skickade jag jätte knäppa sms till mamma  ! Vill ni höra 2 stycken ! hahahahah...

första smset : Dom dricker jätte mycket jag blir ? Puss !

Andra smset : Dom dricker Cola och sånt ! Jag har ont i magen om jag äter eller dryck !


Hahahahahahahaahahahahahahhahahahahhah visst var dom konstiga ! men som sagt jag hade hög feber och då går jag typ alltdi i sömnen eller gör massa konstiga saker !

Hahahahhaah men nu ska jag gå hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt !

Hejsan ! Förlåt om jag inte bloggat något  på ett tag ! men jag har varit magsjuk och då stannade jag från skolan och drack Cola och vatten ! Förr önskade jag att jag fick magsjuka för att jag aldrig hade haft det ! Och gissa varför jag ville bli magsjuk ? För att man får dricka Cola (utan kolsyra då ! stavn.)
hahahaahaha har nog aldrig blivit så trött på Cola som nu ! Igår vart jag lite frisk men sen fick jag jätte hög feber .... (N) Och då skickade jag jätte knäppa sms till mamma  ! Vill ni höra 2 stycken ! hahahahah...

första smset : Dom dricker jätte mycket jag blir ? Puss !

Andra smset : Dom dricker Cola och sånt ! Jag har ont i magen om jag äter eller dryck !


Hahahahahahahaahahahahahahhahahahahhah visst var dom konstiga ! men som sagt jag hade hög feber och då går jag typ alltdi i sömnen eller gör massa konstiga saker !

Hahahahhaah men nu ska jag gå hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt !

Kommentarer (0)

2011-04-02 @ 09:02:41

Hejsan ! Förlåt om jag inte bloggat något  på ett tag ! men jag har varit magsjuk och då stannade jag från skolan och drack Cola och vatten ! Förr önskade jag att jag fick magsjuka för att jag aldrig hade haft det ! Och gissa varför jag ville bli magsjuk ? För att man får dricka Cola (utan kolsyra då ! stavn.)
hahahaahaha har nog aldrig blivit så trött på Cola som nu ! Igår vart jag lite frisk men sen fick jag jätte hög feber .... (N) Och då skickade jag jätte knäppa sms till mamma  ! Vill ni höra 2 stycken ! hahahahah...

första smset : Dom dricker jätte mycket jag blir ? Puss !

Andra smset : Dom dricker Cola och sånt ! Jag har ont i magen om jag äter eller dryck !


Hahahahahahahaahahahahahahhahahahahhah visst var dom konstiga ! men som sagt jag hade hög feber och då går jag typ alltdi i sömnen eller gör massa konstiga saker !

Hahahahhaah men nu ska jag gå hejdå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback