Förlåt!!!!!!!!!!! :(

hejsan , förlåt att jag inte bloggat ! Men jag sov hos Cecilia på måndagen tror jag sen på igår for vi på PHB (Pitehavsbad) och badade! Jätte kul men dom hade sånt här skum senare och då simmade jag in i det och var jätte långt från en kant för skummet hade glidit iväg från kanten och då såg jag inget och jag andades in massa skum och mina krafter var slut då trodde jag att jag skulle dö! haha men jag klarade mig tillslut! Puss!♥

Ni får dom bilderna för jag vaknade nyss och då är jag så mårgon trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Förlåt!!!!!!!!!!! :(

hejsan , förlåt att jag inte bloggat ! Men jag sov hos Cecilia på måndagen tror jag sen på igår for vi på PHB (Pitehavsbad) och badade! Jätte kul men dom hade sånt här skum senare och då simmade jag in i det och var jätte långt från en kant för skummet hade glidit iväg från kanten och då såg jag inget och jag andades in massa skum och mina krafter var slut då trodde jag att jag skulle dö! haha men jag klarade mig tillslut! Puss!♥

Ni får dom bilderna för jag vaknade nyss och då är jag så mårgon trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Förlåt!!!!!!!!!!! :(

hejsan , förlåt att jag inte bloggat ! Men jag sov hos Cecilia på måndagen tror jag sen på igår for vi på PHB (Pitehavsbad) och badade! Jätte kul men dom hade sånt här skum senare och då simmade jag in i det och var jätte långt från en kant för skummet hade glidit iväg från kanten och då såg jag inget och jag andades in massa skum och mina krafter var slut då trodde jag att jag skulle dö! haha men jag klarade mig tillslut! Puss!♥

Ni får dom bilderna för jag vaknade nyss och då är jag så mårgon trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Förlåt!!!!!!!!!!! :(

Kommentarer (0)

2011-04-27 @ 09:40:01

hejsan , förlåt att jag inte bloggat ! Men jag sov hos Cecilia på måndagen tror jag sen på igår for vi på PHB (Pitehavsbad) och badade! Jätte kul men dom hade sånt här skum senare och då simmade jag in i det och var jätte långt från en kant för skummet hade glidit iväg från kanten och då såg jag inget och jag andades in massa skum och mina krafter var slut då trodde jag att jag skulle dö! haha men jag klarade mig tillslut! Puss!♥


Ni får dom bilderna för jag vaknade nyss och då är jag så mårgon trött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback