gästbloggare: agnes!

tjobre agnes coolingen här! ;>
vi sitter i ninas sovstuga & ater p[skgodis
omg noooo! prickarna over o och a ar borta! noooo jag dor! 228288282828 qrwu9pupwqruowwwhl
damppppp

ska sova h'r tills p[ s;ndag f;r hennes mamma och hennes man 'r inte hemma, s[ jaoooooo.
idag ska vi 'ta hos mig, imorgon kinamat! eller jag ska ha kinamat, och nina ska ha sushi! sushi 'r bl''' s[ ska inte 'ta det! sen imorgon p[ dagen ska vi ocks[ g[ p[ stan och k;pa en present till ninas mamma!

hejd[ bl""" NINA PRTTA
omg de stinker

jag prutta 4 st p[ samma g[ng! h'lsar nina
NU SKA VI SOLA P[ HENNES TAK BYYBYBYBYBBYE
D[LIG UPPDATERING BLIRDE


Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta , agnes du har på dej ett rött nattlinne och just nu rider ni ut på en koooooooo och sedan rider ni iväg och bajsar och nu kommer ni och knackar på min dörr , omg måste öppna ses!<3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-04-23 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

gästbloggare: agnes!

tjobre agnes coolingen här! ;>
vi sitter i ninas sovstuga & ater p[skgodis
omg noooo! prickarna over o och a ar borta! noooo jag dor! 228288282828 qrwu9pupwqruowwwhl
damppppp

ska sova h'r tills p[ s;ndag f;r hennes mamma och hennes man 'r inte hemma, s[ jaoooooo.
idag ska vi 'ta hos mig, imorgon kinamat! eller jag ska ha kinamat, och nina ska ha sushi! sushi 'r bl''' s[ ska inte 'ta det! sen imorgon p[ dagen ska vi ocks[ g[ p[ stan och k;pa en present till ninas mamma!

hejd[ bl""" NINA PRTTA
omg de stinker

jag prutta 4 st p[ samma g[ng! h'lsar nina
NU SKA VI SOLA P[ HENNES TAK BYYBYBYBYBBYE
D[LIG UPPDATERING BLIRDE



Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta , agnes du har på dej ett rött nattlinne och just nu rider ni ut på en koooooooo och sedan rider ni iväg och bajsar och nu kommer ni och knackar på min dörr , omg måste öppna ses!<3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-04-23 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

gästbloggare: agnes!

tjobre agnes coolingen här! ;>
vi sitter i ninas sovstuga & ater p[skgodis
omg noooo! prickarna over o och a ar borta! noooo jag dor! 228288282828 qrwu9pupwqruowwwhl
damppppp

ska sova h'r tills p[ s;ndag f;r hennes mamma och hennes man 'r inte hemma, s[ jaoooooo.
idag ska vi 'ta hos mig, imorgon kinamat! eller jag ska ha kinamat, och nina ska ha sushi! sushi 'r bl''' s[ ska inte 'ta det! sen imorgon p[ dagen ska vi ocks[ g[ p[ stan och k;pa en present till ninas mamma!

hejd[ bl""" NINA PRTTA
omg de stinker

jag prutta 4 st p[ samma g[ng! h'lsar nina
NU SKA VI SOLA P[ HENNES TAK BYYBYBYBYBBYE
D[LIG UPPDATERING BLIRDE



Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta , agnes du har på dej ett rött nattlinne och just nu rider ni ut på en koooooooo och sedan rider ni iväg och bajsar och nu kommer ni och knackar på min dörr , omg måste öppna ses!<3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-04-23 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

gästbloggare: agnes!

Kommentarer (1)

2011-04-22 @ 15:32:35

tjobre agnes coolingen här! ;>
vi sitter i ninas sovstuga & ater p[skgodis
omg noooo! prickarna over o och a ar borta! noooo jag dor! 228288282828 qrwu9pupwqruowwwhl
damppppp

ska sova h'r tills p[ s;ndag f;r hennes mamma och hennes man 'r inte hemma, s[ jaoooooo.
idag ska vi 'ta hos mig, imorgon kinamat! eller jag ska ha kinamat, och nina ska ha sushi! sushi 'r bl''' s[ ska inte 'ta det! sen imorgon p[ dagen ska vi ocks[ g[ p[ stan och k;pa en present till ninas mamma!

hejd[ bl""" NINA PRTTA
omg de stinker

jag prutta 4 st p[ samma g[ng! h'lsar nina
NU SKA VI SOLA P[ HENNES TAK BYYBYBYBYBBYE
D[LIG UPPDATERING BLIRDE

Kommentarer

Postat av: Anonym

vänta , agnes du har på dej ett rött nattlinne och just nu rider ni ut på en koooooooo och sedan rider ni iväg och bajsar och nu kommer ni och knackar på min dörr , omg måste öppna ses!<3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-04-23 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback