Godmorgon ! ♥

Godmorgon alla mina söta bloggläsare ! Nu ska jag snart cykla till skolan ! Tränar lite på engelska fast jag inte behöver göra de men jag har så tråkigt !

Ja...Idag har vi inge gott hemma så ingen frukost till mig :( haha..Jag får frukost men vi har typ mackor!? Jag vill ha yougurt (stavn.) eller smoothie eller något liknande...Men vi får ju lunch på skolan ochdär kan jag ju äta ! Fast jag vet att mamma kommer tvinga i mig frukost för det är den viktigaste måltiden på dag-.- Det kanske är sant men jag har ingen matlust på morgonen ! jag gillar middag :D

Okej men nu ksa jag avsluta dethär blogginläggget och gå och borsta tänderna & fixa mig . sen drar jag till skolan ! hejdå!♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Godmorgon ! ♥

Godmorgon alla mina söta bloggläsare ! Nu ska jag snart cykla till skolan ! Tränar lite på engelska fast jag inte behöver göra de men jag har så tråkigt !

Ja...Idag har vi inge gott hemma så ingen frukost till mig :( haha..Jag får frukost men vi har typ mackor!? Jag vill ha yougurt (stavn.) eller smoothie eller något liknande...Men vi får ju lunch på skolan ochdär kan jag ju äta ! Fast jag vet att mamma kommer tvinga i mig frukost för det är den viktigaste måltiden på dag-.- Det kanske är sant men jag har ingen matlust på morgonen ! jag gillar middag :D

Okej men nu ksa jag avsluta dethär blogginläggget och gå och borsta tänderna & fixa mig . sen drar jag till skolan ! hejdå!♥

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Godmorgon ! ♥

Godmorgon alla mina söta bloggläsare ! Nu ska jag snart cykla till skolan ! Tränar lite på engelska fast jag inte behöver göra de men jag har så tråkigt !

Ja...Idag har vi inge gott hemma så ingen frukost till mig :( haha..Jag får frukost men vi har typ mackor!? Jag vill ha yougurt (stavn.) eller smoothie eller något liknande...Men vi får ju lunch på skolan ochdär kan jag ju äta ! Fast jag vet att mamma kommer tvinga i mig frukost för det är den viktigaste måltiden på dag-.- Det kanske är sant men jag har ingen matlust på morgonen ! jag gillar middag :D

Okej men nu ksa jag avsluta dethär blogginläggget och gå och borsta tänderna & fixa mig . sen drar jag till skolan ! hejdå!♥

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Godmorgon ! ♥

Kommentarer (0)

2011-04-07 @ 07:24:16

Godmorgon alla mina söta bloggläsare ! Nu ska jag snart cykla till skolan ! Tränar lite på engelska fast jag inte behöver göra de men jag har så tråkigt !

Ja...Idag har vi inge gott hemma så ingen frukost till mig :( haha..Jag får frukost men vi har typ mackor!? Jag vill ha yougurt (stavn.) eller smoothie eller något liknande...Men vi får ju lunch på skolan ochdär kan jag ju äta ! Fast jag vet att mamma kommer tvinga i mig frukost för det är den viktigaste måltiden på dag-.- Det kanske är sant men jag har ingen matlust på morgonen ! jag gillar middag :D

Okej men nu ksa jag avsluta dethär blogginläggget och gå och borsta tänderna & fixa mig . sen drar jag till skolan ! hejdå!♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback