Godnatt + Dag 22 - min favoritplats.

Hello ! (jag vill inte härma Cecilia för hon skrev också så) Förresten har ni sett länken ? Gjorde en liten länk till mitt lilla mögel-barn Cecilia!!♥♥ men nu ska jag gå och sova me ninnan jag går och lägger mig kör vi en dag 22 !



Dag 22 - min favoritplats.

Asså jag har typ ingen "favorit" plats ! eller jo ! I spanien ! åååå vad härligt det är där ! sola bada äta glass ALLT ! längta tills nästa gång!♥ men orkar inte blogga mer ! byyyee♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Godnatt + Dag 22 - min favoritplats.

Hello ! (jag vill inte härma Cecilia för hon skrev också så) Förresten har ni sett länken ? Gjorde en liten länk till mitt lilla mögel-barn Cecilia!!♥♥ men nu ska jag gå och sova me ninnan jag går och lägger mig kör vi en dag 22 !



Dag 22 - min favoritplats.

Asså jag har typ ingen "favorit" plats ! eller jo ! I spanien ! åååå vad härligt det är där ! sola bada äta glass ALLT ! längta tills nästa gång!♥ men orkar inte blogga mer ! byyyee♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Godnatt + Dag 22 - min favoritplats.

Hello ! (jag vill inte härma Cecilia för hon skrev också så) Förresten har ni sett länken ? Gjorde en liten länk till mitt lilla mögel-barn Cecilia!!♥♥ men nu ska jag gå och sova me ninnan jag går och lägger mig kör vi en dag 22 !



Dag 22 - min favoritplats.

Asså jag har typ ingen "favorit" plats ! eller jo ! I spanien ! åååå vad härligt det är där ! sola bada äta glass ALLT ! längta tills nästa gång!♥ men orkar inte blogga mer ! byyyee♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Godnatt + Dag 22 - min favoritplats.

Kommentarer (0)

2011-04-14 @ 20:57:35

Hello ! (jag vill inte härma Cecilia för hon skrev också så) Förresten har ni sett länken ? Gjorde en liten länk till mitt lilla mögel-barn Cecilia!!♥♥ men nu ska jag gå och sova me ninnan jag går och lägger mig kör vi en dag 22 !



Dag 22 - min favoritplats.

Asså jag har typ ingen "favorit" plats ! eller jo ! I spanien ! åååå vad härligt det är där ! sola bada äta glass ALLT ! längta tills nästa gång!♥ men orkar inte blogga mer ! byyyee♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback