hejsan!

hejsan! Just nu är jag i Långträsk! ska vara här hela helgen så kommer inte bli så bra bloggning kommer bara blogga på kvällarna så ni vet! men Tjejkbällen igår ägde! Det var typ godis överallt! så jag och Tjejerna gick och åt massa! Men idag då jag och mamma handlade då var vi på en affär och då var det provsmakning på chips! det var typ 10 olika chips-smaker man fick smaka på! Vi köpte dom som var starkast! mums..! men annars så sitter jag och skypar med Nelly  och äter lite chips! men ni kan få en bild på mig! puss!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

hejsan!

hejsan! Just nu är jag i Långträsk! ska vara här hela helgen så kommer inte bli så bra bloggning kommer bara blogga på kvällarna så ni vet! men Tjejkbällen igår ägde! Det var typ godis överallt! så jag och Tjejerna gick och åt massa! Men idag då jag och mamma handlade då var vi på en affär och då var det provsmakning på chips! det var typ 10 olika chips-smaker man fick smaka på! Vi köpte dom som var starkast! mums..! men annars så sitter jag och skypar med Nelly  och äter lite chips! men ni kan få en bild på mig! puss!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

hejsan!

hejsan! Just nu är jag i Långträsk! ska vara här hela helgen så kommer inte bli så bra bloggning kommer bara blogga på kvällarna så ni vet! men Tjejkbällen igår ägde! Det var typ godis överallt! så jag och Tjejerna gick och åt massa! Men idag då jag och mamma handlade då var vi på en affär och då var det provsmakning på chips! det var typ 10 olika chips-smaker man fick smaka på! Vi köpte dom som var starkast! mums..! men annars så sitter jag och skypar med Nelly  och äter lite chips! men ni kan få en bild på mig! puss!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

hejsan!

Kommentarer (0)

2011-04-29 @ 18:22:36

hejsan! Just nu är jag i Långträsk! ska vara här hela helgen så kommer inte bli så bra bloggning kommer bara blogga på kvällarna så ni vet! men Tjejkbällen igår ägde! Det var typ godis överallt! så jag och Tjejerna gick och åt massa! Men idag då jag och mamma handlade då var vi på en affär och då var det provsmakning på chips! det var typ 10 olika chips-smaker man fick smaka på! Vi köpte dom som var starkast! mums..! men annars så sitter jag och skypar med Nelly  och äter lite chips! men ni kan få en bild på mig! puss!♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback