I hate you !

Asså just nu har jag damp ! Seriöst!!!!!!!!!
Vi har en fröken som är en ******
Typ min klass kompis var jätte ledsen över en grej och grät och då tröstade vi henne ! eller jag gör en liten teater eller vad man ska säga!

Kompis : :'''''(((((((((((((

Vi : Hur är det osv..osv...

Fröken : SLUTA BÖLA  !!!


Man bara whut!?! hur säger man ens så ?!!? och hon har typ något imot mig för kolla :

Fröken  : Är det någon som behöver en extra engelska ?

Nelly : Jag !


Alva : Jag !


Nina : Jag behöver också ett !


Fröken : Delade ut till Alva & Nelly sen kom hon till mig.. Men du behöver ju inget !

Man bara asså tääääänk ! Varför skulle jag ha frågat om jag fick ett om jag ändå inte behövde ett !

:@@@@@@@@@@@@@@@@

Men hon ska sluta om typ 37 dagar (Y' :-D<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

I hate you !

Asså just nu har jag damp ! Seriöst!!!!!!!!!
Vi har en fröken som är en ******
Typ min klass kompis var jätte ledsen över en grej och grät och då tröstade vi henne ! eller jag gör en liten teater eller vad man ska säga!

Kompis : :'''''(((((((((((((

Vi : Hur är det osv..osv...

Fröken : SLUTA BÖLA  !!!


Man bara whut!?! hur säger man ens så ?!!? och hon har typ något imot mig för kolla :

Fröken  : Är det någon som behöver en extra engelska ?

Nelly : Jag !


Alva : Jag !


Nina : Jag behöver också ett !


Fröken : Delade ut till Alva & Nelly sen kom hon till mig.. Men du behöver ju inget !

Man bara asså tääääänk ! Varför skulle jag ha frågat om jag fick ett om jag ändå inte behövde ett !

:@@@@@@@@@@@@@@@@

Men hon ska sluta om typ 37 dagar (Y' :-D<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

I hate you !

Asså just nu har jag damp ! Seriöst!!!!!!!!!
Vi har en fröken som är en ******
Typ min klass kompis var jätte ledsen över en grej och grät och då tröstade vi henne ! eller jag gör en liten teater eller vad man ska säga!

Kompis : :'''''(((((((((((((

Vi : Hur är det osv..osv...

Fröken : SLUTA BÖLA  !!!


Man bara whut!?! hur säger man ens så ?!!? och hon har typ något imot mig för kolla :

Fröken  : Är det någon som behöver en extra engelska ?

Nelly : Jag !


Alva : Jag !


Nina : Jag behöver också ett !


Fröken : Delade ut till Alva & Nelly sen kom hon till mig.. Men du behöver ju inget !

Man bara asså tääääänk ! Varför skulle jag ha frågat om jag fick ett om jag ändå inte behövde ett !

:@@@@@@@@@@@@@@@@

Men hon ska sluta om typ 37 dagar (Y' :-D<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

I hate you !

Kommentarer (0)

2011-04-17 @ 18:16:54

Asså just nu har jag damp ! Seriöst!!!!!!!!!
Vi har en fröken som är en ******
Typ min klass kompis var jätte ledsen över en grej och grät och då tröstade vi henne ! eller jag gör en liten teater eller vad man ska säga!

Kompis : :'''''(((((((((((((

Vi : Hur är det osv..osv...

Fröken : SLUTA BÖLA  !!!


Man bara whut!?! hur säger man ens så ?!!? och hon har typ något imot mig för kolla :

Fröken  : Är det någon som behöver en extra engelska ?

Nelly : Jag !


Alva : Jag !


Nina : Jag behöver också ett !


Fröken : Delade ut till Alva & Nelly sen kom hon till mig.. Men du behöver ju inget !

Man bara asså tääääänk ! Varför skulle jag ha frågat om jag fick ett om jag ändå inte behövde ett !

:@@@@@@@@@@@@@@@@

Men hon ska sluta om typ 37 dagar (Y' :-D<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback