kom nyss hem från skolan ! ♥

hello everyone ! Vad gör ni idag ? själv kom jag nyss hem från skolan och ska snart göra Sv-läxa !

gillade ni det tidinställda inlägget igår ? hahahahahhaha ville bara testa att göra ett ! men jag orkar tp inte blogga eller jag kan göra dag 20 - en person jag vill byta liv med för en dag - och varför .
  



Jag skulle vilja byta liv med 4 personer !

♥ Kesha - För att hon verkar vara så cool och ha ett coolt liv å allt !


♥ Nelly (http://nelluuh.blogg.se/) - för att hon är så snäll,söt,rollig...mm. !


♥ Tarzan ! åååååååå han är sååå underbar ! ska vi gifta oss  nu på en gång ? haha, nääää...! skämta....! men orkar inte skriva hejdoooo !


♥ Kenza - Hon är sååå snygg och lilla Mani är sååå söt !


Söt-unge !! ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

kom nyss hem från skolan ! ♥

hello everyone ! Vad gör ni idag ? själv kom jag nyss hem från skolan och ska snart göra Sv-läxa !

gillade ni det tidinställda inlägget igår ? hahahahahhaha ville bara testa att göra ett ! men jag orkar tp inte blogga eller jag kan göra dag 20 - en person jag vill byta liv med för en dag - och varför .
  



Jag skulle vilja byta liv med 4 personer !

♥ Kesha - För att hon verkar vara så cool och ha ett coolt liv å allt !


♥ Nelly (http://nelluuh.blogg.se/) - för att hon är så snäll,söt,rollig...mm. !


♥ Tarzan ! åååååååå han är sååå underbar ! ska vi gifta oss  nu på en gång ? haha, nääää...! skämta....! men orkar inte skriva hejdoooo !


♥ Kenza - Hon är sååå snygg och lilla Mani är sååå söt !


Söt-unge !! ♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

kom nyss hem från skolan ! ♥

hello everyone ! Vad gör ni idag ? själv kom jag nyss hem från skolan och ska snart göra Sv-läxa !

gillade ni det tidinställda inlägget igår ? hahahahahhaha ville bara testa att göra ett ! men jag orkar tp inte blogga eller jag kan göra dag 20 - en person jag vill byta liv med för en dag - och varför .
  



Jag skulle vilja byta liv med 4 personer !

♥ Kesha - För att hon verkar vara så cool och ha ett coolt liv å allt !


♥ Nelly (http://nelluuh.blogg.se/) - för att hon är så snäll,söt,rollig...mm. !


♥ Tarzan ! åååååååå han är sååå underbar ! ska vi gifta oss  nu på en gång ? haha, nääää...! skämta....! men orkar inte skriva hejdoooo !


♥ Kenza - Hon är sååå snygg och lilla Mani är sååå söt !


Söt-unge !! ♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

kom nyss hem från skolan ! ♥

Kommentarer (0)

2011-04-12 @ 15:21:53

hello everyone ! Vad gör ni idag ? själv kom jag nyss hem från skolan och ska snart göra Sv-läxa !

gillade ni det tidinställda inlägget igår ? hahahahahhaha ville bara testa att göra ett ! men jag orkar tp inte blogga eller jag kan göra dag 20 - en person jag vill byta liv med för en dag - och varför .
  



Jag skulle vilja byta liv med 4 personer !

♥ Kesha - För att hon verkar vara så cool och ha ett coolt liv å allt !


♥ Nelly (http://nelluuh.blogg.se/) - för att hon är så snäll,söt,rollig...mm. !


♥ Tarzan ! åååååååå han är sååå underbar ! ska vi gifta oss  nu på en gång ? haha, nääää...! skämta....! men orkar inte skriva hejdoooo !


♥ Kenza - Hon är sååå snygg och lilla Mani är sååå söt !


Söt-unge !! ♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback