min halls dödar mig ! :(

hejsan!

Nu ligger jag i sängen och vilar eller jag vaknade för ett tag sen! Förlåt om jag inte skrev igårkväll men jag såg film (pirates of caribbean vid världens ände !) den var jätte bra ! men som ni ser rubriken jag har as ont i min halls ! Men jag är inte sjuk eller så! får helt enkelt stå ut med det för det går väl bort om några dagar ! Men idag ska jagpå loppis med min storasyster ! :-D men jag kanske inte bloggar så mycket idag vi får se ;-)  men nu ska jag klä på mig och äta frukost byye !



 <-------- Filmen ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

min halls dödar mig ! :(

hejsan!

Nu ligger jag i sängen och vilar eller jag vaknade för ett tag sen! Förlåt om jag inte skrev igårkväll men jag såg film (pirates of caribbean vid världens ände !) den var jätte bra ! men som ni ser rubriken jag har as ont i min halls ! Men jag är inte sjuk eller så! får helt enkelt stå ut med det för det går väl bort om några dagar ! Men idag ska jagpå loppis med min storasyster ! :-D men jag kanske inte bloggar så mycket idag vi får se ;-)  men nu ska jag klä på mig och äta frukost byye !



 <-------- Filmen ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

min halls dödar mig ! :(

hejsan!

Nu ligger jag i sängen och vilar eller jag vaknade för ett tag sen! Förlåt om jag inte skrev igårkväll men jag såg film (pirates of caribbean vid världens ände !) den var jätte bra ! men som ni ser rubriken jag har as ont i min halls ! Men jag är inte sjuk eller så! får helt enkelt stå ut med det för det går väl bort om några dagar ! Men idag ska jagpå loppis med min storasyster ! :-D men jag kanske inte bloggar så mycket idag vi får se ;-)  men nu ska jag klä på mig och äta frukost byye !



 <-------- Filmen ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

min halls dödar mig ! :(

Kommentarer (0)

2011-04-16 @ 08:31:41

hejsan!

Nu ligger jag i sängen och vilar eller jag vaknade för ett tag sen! Förlåt om jag inte skrev igårkväll men jag såg film (pirates of caribbean vid världens ände !) den var jätte bra ! men som ni ser rubriken jag har as ont i min halls ! Men jag är inte sjuk eller så! får helt enkelt stå ut med det för det går väl bort om några dagar ! Men idag ska jagpå loppis med min storasyster ! :-D men jag kanske inte bloggar så mycket idag vi får se ;-)  men nu ska jag klä på mig och äta frukost byye !



 <-------- Filmen ! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback