När jag ändå inte har något att göra så...........

PERSONLIGT

1. Vad heter du? Nina jacquline (stavn.) Wallbing
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Natalie
3. Vilka/vilket andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Inget jag skulle heta Nina !:)
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfrun
5. Vart bor du? hemma
6. Bott utomlands? nee
7. Flyttat antal gånger? vet it
8. Vart skulle du vilja bo?Miami
9. Är du singel eller i ett förhållande? Singel
UTSEENDE

1. Hur lång är du? 1.33 eller hur man nu skriver
2. Hur mycket väger du? 25
3. Hårfärg? Brun
4. Ögonfärg? Grön-blå ! :D
5. Mest nöjd med? jag vet faktist inte..... 
6. Minst nöjd med? fötterna ! dom är så små :'( 
7. Glasögon? Nope !
8. Har du några piercingar/tatueringar? Ja två hål i öronen !

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En rosa vår-jacka och ibland dunjacka ! :)
2. Vad använder du just nu för skor? Uggs & stövlar
3. Favoritfärg på kläder? Alla ! mest färglada !
4. Favoritmaterial på kläder? Vanligt matrial
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Min onepiece , den kommer inte förän 24 april ! och det skulle ta 14 dagar :(  
6. Favoritaffärer? Gina,HM,Cubus, Bik bok....
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Jag vet inte mamma köper mina kläder :)
8. Vad har du för tröjstorlek? Ibland xs :) 
9. Använder du leggings? Japp varje dag !
10. Vad blir ditt nästa klädköp? Ett linne från Bik-bok,två  tröjor från gina & Myssockar från cubus 
1. Vad heter din morfar? Har ingen....
2. Var har du för mål just nu? Att bli klar med mitt rum att städa mitt rum asså...haha..! 
3. Vad är du beroende av? Min mobil,Datorn och kompisar :) 
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Använder inte lipsyl . 
6. Vad tror du på? Inget eller jag vet inte. 
7. Vilken religion tillhör du? Vet inte
8. Vad köpte du senast? En onepiece 
9. Har du nåt husdjur? Nej
10. Vad bor du i? Sverige
11. Bor du själv? Nepp
12. Vad ska du göra nu? Smsa med Alva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

När jag ändå inte har något att göra så...........

PERSONLIGT

1. Vad heter du? Nina jacquline (stavn.) Wallbing
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Natalie
3. Vilka/vilket andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Inget jag skulle heta Nina !:)
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfrun
5. Vart bor du? hemma
6. Bott utomlands? nee
7. Flyttat antal gånger? vet it
8. Vart skulle du vilja bo?Miami
9. Är du singel eller i ett förhållande? Singel
UTSEENDE

1. Hur lång är du? 1.33 eller hur man nu skriver
2. Hur mycket väger du? 25
3. Hårfärg? Brun
4. Ögonfärg? Grön-blå ! :D
5. Mest nöjd med? jag vet faktist inte..... 
6. Minst nöjd med? fötterna ! dom är så små :'( 
7. Glasögon? Nope !
8. Har du några piercingar/tatueringar? Ja två hål i öronen !

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En rosa vår-jacka och ibland dunjacka ! :)
2. Vad använder du just nu för skor? Uggs & stövlar
3. Favoritfärg på kläder? Alla ! mest färglada !
4. Favoritmaterial på kläder? Vanligt matrial
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Min onepiece , den kommer inte förän 24 april ! och det skulle ta 14 dagar :(  
6. Favoritaffärer? Gina,HM,Cubus, Bik bok....
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Jag vet inte mamma köper mina kläder :)
8. Vad har du för tröjstorlek? Ibland xs :) 
9. Använder du leggings? Japp varje dag !
10. Vad blir ditt nästa klädköp? Ett linne från Bik-bok,två  tröjor från gina & Myssockar från cubus 
1. Vad heter din morfar? Har ingen....
2. Var har du för mål just nu? Att bli klar med mitt rum att städa mitt rum asså...haha..! 
3. Vad är du beroende av? Min mobil,Datorn och kompisar :) 
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Använder inte lipsyl . 
6. Vad tror du på? Inget eller jag vet inte. 
7. Vilken religion tillhör du? Vet inte
8. Vad köpte du senast? En onepiece 
9. Har du nåt husdjur? Nej
10. Vad bor du i? Sverige
11. Bor du själv? Nepp
12. Vad ska du göra nu? Smsa med Alva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

När jag ändå inte har något att göra så...........

PERSONLIGT

1. Vad heter du? Nina jacquline (stavn.) Wallbing
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Natalie
3. Vilka/vilket andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Inget jag skulle heta Nina !:)
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfrun
5. Vart bor du? hemma
6. Bott utomlands? nee
7. Flyttat antal gånger? vet it
8. Vart skulle du vilja bo?Miami
9. Är du singel eller i ett förhållande? Singel
UTSEENDE

1. Hur lång är du? 1.33 eller hur man nu skriver
2. Hur mycket väger du? 25
3. Hårfärg? Brun
4. Ögonfärg? Grön-blå ! :D
5. Mest nöjd med? jag vet faktist inte..... 
6. Minst nöjd med? fötterna ! dom är så små :'( 
7. Glasögon? Nope !
8. Har du några piercingar/tatueringar? Ja två hål i öronen !

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En rosa vår-jacka och ibland dunjacka ! :)
2. Vad använder du just nu för skor? Uggs & stövlar
3. Favoritfärg på kläder? Alla ! mest färglada !
4. Favoritmaterial på kläder? Vanligt matrial
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Min onepiece , den kommer inte förän 24 april ! och det skulle ta 14 dagar :(  
6. Favoritaffärer? Gina,HM,Cubus, Bik bok....
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Jag vet inte mamma köper mina kläder :)
8. Vad har du för tröjstorlek? Ibland xs :) 
9. Använder du leggings? Japp varje dag !
10. Vad blir ditt nästa klädköp? Ett linne från Bik-bok,två  tröjor från gina & Myssockar från cubus 
1. Vad heter din morfar? Har ingen....
2. Var har du för mål just nu? Att bli klar med mitt rum att städa mitt rum asså...haha..! 
3. Vad är du beroende av? Min mobil,Datorn och kompisar :) 
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Använder inte lipsyl . 
6. Vad tror du på? Inget eller jag vet inte. 
7. Vilken religion tillhör du? Vet inte
8. Vad köpte du senast? En onepiece 
9. Har du nåt husdjur? Nej
10. Vad bor du i? Sverige
11. Bor du själv? Nepp
12. Vad ska du göra nu? Smsa med Alva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

När jag ändå inte har något att göra så...........

Kommentarer (0)

2011-04-06 @ 19:06:32

PERSONLIGT

1. Vad heter du? Nina jacquline (stavn.) Wallbing
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Natalie
3. Vilka/vilket andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Inget jag skulle heta Nina !:)
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfrun
5. Vart bor du? hemma
6. Bott utomlands? nee
7. Flyttat antal gånger? vet it
8. Vart skulle du vilja bo?Miami
9. Är du singel eller i ett förhållande? Singel
UTSEENDE

1. Hur lång är du? 1.33 eller hur man nu skriver
2. Hur mycket väger du? 25
3. Hårfärg? Brun
4. Ögonfärg? Grön-blå ! :D
5. Mest nöjd med? jag vet faktist inte..... 
6. Minst nöjd med? fötterna ! dom är så små :'( 
7. Glasögon? Nope !
8. Har du några piercingar/tatueringar? Ja två hål i öronen !

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En rosa vår-jacka och ibland dunjacka ! :)
2. Vad använder du just nu för skor? Uggs & stövlar
3. Favoritfärg på kläder? Alla ! mest färglada !
4. Favoritmaterial på kläder? Vanligt matrial
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Min onepiece , den kommer inte förän 24 april ! och det skulle ta 14 dagar :(  
6. Favoritaffärer? Gina,HM,Cubus, Bik bok....
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Jag vet inte mamma köper mina kläder :)
8. Vad har du för tröjstorlek? Ibland xs :) 
9. Använder du leggings? Japp varje dag !
10. Vad blir ditt nästa klädköp? Ett linne från Bik-bok,två  tröjor från gina & Myssockar från cubus 
1. Vad heter din morfar? Har ingen....
2. Var har du för mål just nu? Att bli klar med mitt rum att städa mitt rum asså...haha..! 
3. Vad är du beroende av? Min mobil,Datorn och kompisar :) 
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Använder inte lipsyl . 
6. Vad tror du på? Inget eller jag vet inte. 
7. Vilken religion tillhör du? Vet inte
8. Vad köpte du senast? En onepiece 
9. Har du nåt husdjur? Nej
10. Vad bor du i? Sverige
11. Bor du själv? Nepp
12. Vad ska du göra nu? Smsa med Alva :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback