Nu berättar jag lite om discot igår ;)♥

hej! nu berättar jag lite om discot igår !

Jo, först kom man dit och det var jätte lite folk men det kom mer och mer folk och tillslut var det fullt typ !

Senare vid 8 började några dansa och då hängde alla på så tillslut dansade typ nästan alla ! det var jätte kul ! Efter ett tag var det några tävlingar Tryckar-tävling , limbo och musikstopp ! jag kom 3:a i alla tävlingar :-D

Priset i limbo tävlingen var en fika och en valfri läsk

priset på tryckar-tävlingen var en popccorn

priset på musik stopp var två drickor !

Det var kul för man kunde springa runt på stan för man hade fått ett kryss på hnden som visade attman hade betalat ! Så jag och Alva sprang runt på stan fast inga affärer var ju öppna men det var kul ändå för det var jätte varmt där uppe ! men sen for vi hem klockan 10 :( tyvärr kommer inga bilder för att min mobil fick slut ström direkt för jag hade glömt att ladda den ! :'(  men kommentera om ni har några frågor ! :D pöss ! ♥

tog bara någon bild från google !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Nu berättar jag lite om discot igår ;)♥

hej! nu berättar jag lite om discot igår !

Jo, först kom man dit och det var jätte lite folk men det kom mer och mer folk och tillslut var det fullt typ !

Senare vid 8 började några dansa och då hängde alla på så tillslut dansade typ nästan alla ! det var jätte kul ! Efter ett tag var det några tävlingar Tryckar-tävling , limbo och musikstopp ! jag kom 3:a i alla tävlingar :-D

Priset i limbo tävlingen var en fika och en valfri läsk

priset på tryckar-tävlingen var en popccorn

priset på musik stopp var två drickor !

Det var kul för man kunde springa runt på stan för man hade fått ett kryss på hnden som visade attman hade betalat ! Så jag och Alva sprang runt på stan fast inga affärer var ju öppna men det var kul ändå för det var jätte varmt där uppe ! men sen for vi hem klockan 10 :( tyvärr kommer inga bilder för att min mobil fick slut ström direkt för jag hade glömt att ladda den ! :'(  men kommentera om ni har några frågor ! :D pöss ! ♥

tog bara någon bild från google !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Nu berättar jag lite om discot igår ;)♥

hej! nu berättar jag lite om discot igår !

Jo, först kom man dit och det var jätte lite folk men det kom mer och mer folk och tillslut var det fullt typ !

Senare vid 8 började några dansa och då hängde alla på så tillslut dansade typ nästan alla ! det var jätte kul ! Efter ett tag var det några tävlingar Tryckar-tävling , limbo och musikstopp ! jag kom 3:a i alla tävlingar :-D

Priset i limbo tävlingen var en fika och en valfri läsk

priset på tryckar-tävlingen var en popccorn

priset på musik stopp var två drickor !

Det var kul för man kunde springa runt på stan för man hade fått ett kryss på hnden som visade attman hade betalat ! Så jag och Alva sprang runt på stan fast inga affärer var ju öppna men det var kul ändå för det var jätte varmt där uppe ! men sen for vi hem klockan 10 :( tyvärr kommer inga bilder för att min mobil fick slut ström direkt för jag hade glömt att ladda den ! :'(  men kommentera om ni har några frågor ! :D pöss ! ♥

tog bara någon bild från google !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Nu berättar jag lite om discot igår ;)♥

Kommentarer (0)

2011-04-10 @ 09:57:36

hej! nu berättar jag lite om discot igår !

Jo, först kom man dit och det var jätte lite folk men det kom mer och mer folk och tillslut var det fullt typ !

Senare vid 8 började några dansa och då hängde alla på så tillslut dansade typ nästan alla ! det var jätte kul ! Efter ett tag var det några tävlingar Tryckar-tävling , limbo och musikstopp ! jag kom 3:a i alla tävlingar :-D

Priset i limbo tävlingen var en fika och en valfri läsk

priset på tryckar-tävlingen var en popccorn

priset på musik stopp var två drickor !

Det var kul för man kunde springa runt på stan för man hade fått ett kryss på hnden som visade attman hade betalat ! Så jag och Alva sprang runt på stan fast inga affärer var ju öppna men det var kul ändå för det var jätte varmt där uppe ! men sen for vi hem klockan 10 :( tyvärr kommer inga bilder för att min mobil fick slut ström direkt för jag hade glömt att ladda den ! :'(  men kommentera om ni har några frågor ! :D pöss ! ♥

tog bara någon bild från google !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback