Passar på att blogga!

hello alla bloggläsare!
Passar på att blogga för jag är redo för skolan!
Men nyss när jag fixade mitt hår då skulle jag ha hårspray och då kom det i mitt ansikte :( hihi..!
Men på Onsdag ska jag och Nelly ha as kul! Vi ska ha värsta filmkväll och mysskväll och alllt ! (för er som inte vet så är det påsk-lov då!) Asså jag längtar så jag dör! men nu gör jag dag 24 - min favorit film.

 Dag 24 - min favorit film.

Jag har flera ni får några bilder!




<--- disney filmer !




<----- jurassic park!


<----- pirates of the caribbean !



<-----Big momma!<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: melinda

bra filmsmak du har :D

2011-04-22 @ 15:25:28
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Passar på att blogga!

hello alla bloggläsare!
Passar på att blogga för jag är redo för skolan!
Men nyss när jag fixade mitt hår då skulle jag ha hårspray och då kom det i mitt ansikte :( hihi..!
Men på Onsdag ska jag och Nelly ha as kul! Vi ska ha värsta filmkväll och mysskväll och alllt ! (för er som inte vet så är det påsk-lov då!) Asså jag längtar så jag dör! men nu gör jag dag 24 - min favorit film.

 Dag 24 - min favorit film.

Jag har flera ni får några bilder!




<--- disney filmer !




<----- jurassic park!


<----- pirates of the caribbean !



<-----Big momma!<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: melinda

bra filmsmak du har :D

2011-04-22 @ 15:25:28
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Passar på att blogga!

hello alla bloggläsare!
Passar på att blogga för jag är redo för skolan!
Men nyss när jag fixade mitt hår då skulle jag ha hårspray och då kom det i mitt ansikte :( hihi..!
Men på Onsdag ska jag och Nelly ha as kul! Vi ska ha värsta filmkväll och mysskväll och alllt ! (för er som inte vet så är det påsk-lov då!) Asså jag längtar så jag dör! men nu gör jag dag 24 - min favorit film.

 Dag 24 - min favorit film.

Jag har flera ni får några bilder!




<--- disney filmer !




<----- jurassic park!


<----- pirates of the caribbean !



<-----Big momma!<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: melinda

bra filmsmak du har :D

2011-04-22 @ 15:25:28
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Passar på att blogga!

Kommentarer (1)

2011-04-18 @ 08:48:08

hello alla bloggläsare!
Passar på att blogga för jag är redo för skolan!
Men nyss när jag fixade mitt hår då skulle jag ha hårspray och då kom det i mitt ansikte :( hihi..!
Men på Onsdag ska jag och Nelly ha as kul! Vi ska ha värsta filmkväll och mysskväll och alllt ! (för er som inte vet så är det påsk-lov då!) Asså jag längtar så jag dör! men nu gör jag dag 24 - min favorit film.


 Dag 24 - min favorit film.

Jag har flera ni får några bilder!




<--- disney filmer !




<----- jurassic park!


<----- pirates of the caribbean !



<-----Big momma!<3<3<3<3

Kommentarer

Postat av: melinda

bra filmsmak du har :D

2011-04-22 @ 15:25:28
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback