Pedagogisk-eftermiddag! :-D♥♥

gud vad skönt! Slippa 1 & 1 halv timme är inte helt fel! jag tror det var så mycket . men vi har pedagogisk eftermiddag som ni ser i rubriken. men vi får en läxa -.- men det var bara nån Sv - sak, Och idag är det bara 2dagar kvar till påsklovet! Allt är så underbart idag förutom att det blåser jätte mycket! men nu ska jag gå! Senare ska jag städa mitt rum och det sen kan ni kanske få bilder på mitt rum! vill ni det? Men nu kan ni få se bilder på mig när jag var liten och lite annat !  Puss o kram ! ♥


 I 4:an ! ♥


<--- I 3:an ! ♥


<--- I 2:an ♥


 5 år ! ♥




 4 år ! ♥

på vissa bilder såg jag konstig ut ! som på bild nummer 2 Såg mitt hår längre ut på ena sidan!

Och på sista bilden såg jag ond ut ju:-( men nu vet ni hur jag såg ut iallfall ! hejdå!♥☻☺













Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh, vad söt du var!!!

2011-04-18 @ 15:39:52
Postat av: Tilde och Martina :)

Såå söt du var, Nina!!!

Vi syns imorrn!!!ILY<3<3

2011-04-18 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Pedagogisk-eftermiddag! :-D♥♥

gud vad skönt! Slippa 1 & 1 halv timme är inte helt fel! jag tror det var så mycket . men vi har pedagogisk eftermiddag som ni ser i rubriken. men vi får en läxa -.- men det var bara nån Sv - sak, Och idag är det bara 2dagar kvar till påsklovet! Allt är så underbart idag förutom att det blåser jätte mycket! men nu ska jag gå! Senare ska jag städa mitt rum och det sen kan ni kanske få bilder på mitt rum! vill ni det? Men nu kan ni få se bilder på mig när jag var liten och lite annat !  Puss o kram ! ♥


 I 4:an ! ♥


<--- I 3:an ! ♥


<--- I 2:an ♥


 5 år ! ♥




 4 år ! ♥

på vissa bilder såg jag konstig ut ! som på bild nummer 2 Såg mitt hår längre ut på ena sidan!

Och på sista bilden såg jag ond ut ju:-( men nu vet ni hur jag såg ut iallfall ! hejdå!♥☻☺














Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh, vad söt du var!!!

2011-04-18 @ 15:39:52
Postat av: Tilde och Martina :)

Såå söt du var, Nina!!!

Vi syns imorrn!!!ILY<3<3

2011-04-18 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Pedagogisk-eftermiddag! :-D♥♥

gud vad skönt! Slippa 1 & 1 halv timme är inte helt fel! jag tror det var så mycket . men vi har pedagogisk eftermiddag som ni ser i rubriken. men vi får en läxa -.- men det var bara nån Sv - sak, Och idag är det bara 2dagar kvar till påsklovet! Allt är så underbart idag förutom att det blåser jätte mycket! men nu ska jag gå! Senare ska jag städa mitt rum och det sen kan ni kanske få bilder på mitt rum! vill ni det? Men nu kan ni få se bilder på mig när jag var liten och lite annat !  Puss o kram ! ♥


 I 4:an ! ♥


<--- I 3:an ! ♥


<--- I 2:an ♥


 5 år ! ♥




 4 år ! ♥

på vissa bilder såg jag konstig ut ! som på bild nummer 2 Såg mitt hår längre ut på ena sidan!

Och på sista bilden såg jag ond ut ju:-( men nu vet ni hur jag såg ut iallfall ! hejdå!♥☻☺














Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh, vad söt du var!!!

2011-04-18 @ 15:39:52
Postat av: Tilde och Martina :)

Såå söt du var, Nina!!!

Vi syns imorrn!!!ILY<3<3

2011-04-18 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Pedagogisk-eftermiddag! :-D♥♥

Kommentarer (2)

2011-04-18 @ 13:20:26

gud vad skönt! Slippa 1 & 1 halv timme är inte helt fel! jag tror det var så mycket . men vi har pedagogisk eftermiddag som ni ser i rubriken. men vi får en läxa -.- men det var bara nån Sv - sak, Och idag är det bara 2dagar kvar till påsklovet! Allt är så underbart idag förutom att det blåser jätte mycket! men nu ska jag gå! Senare ska jag städa mitt rum och det sen kan ni kanske få bilder på mitt rum! vill ni det? Men nu kan ni få se bilder på mig när jag var liten och lite annat !  Puss o kram ! ♥


 I 4:an ! ♥


<--- I 3:an ! ♥


<--- I 2:an ♥


 5 år ! ♥




 4 år ! ♥

på vissa bilder såg jag konstig ut ! som på bild nummer 2 Såg mitt hår längre ut på ena sidan!

Och på sista bilden såg jag ond ut ju:-( men nu vet ni hur jag såg ut iallfall ! hejdå!♥☻☺












Kommentarer

Postat av: Hanna

Åååh, vad söt du var!!!

2011-04-18 @ 15:39:52

Postat av: Tilde och Martina :)

Såå söt du var, Nina!!!

Vi syns imorrn!!!ILY<3<3

2011-04-18 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback