Rubrik ♥

Hejsan! idag har skolan varit kul (för en gångs skull) för jag Alva & Tilde startade ett band ! x)haha !

Vi har VÄLDIGT  fina låtar ! vill ni höra ? asså dom är oseriösa så ni vet !

 

Bäbä svarta lamm har du någon rock ? jaja rockiga mamma jag har fullt av sten!

Svarta stenar små och feta stora träd å då kom monstret och sa åt oss att gå.....!!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här kommer våran hit Purple rain !

Purple rain purple rain ,

purple , shoe purple,shoe

purple rain purpele rain !

purple eye purple eye

purple shoe purple shoe !

Dom ägde visst ?!  haha love it ! ♥♥♥



Dag 21 - vad jag åt idag .


Okej ointressant fråga men okej..!

Frukost : Macka med smör !

Lunch : Sprödbakad fisk som smakade bajs ! åt inge !

mella mål : Scones med hallon sylt !

Middag : pasta och köttfärsos !

Tack för mig ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Rubrik ♥

Hejsan! idag har skolan varit kul (för en gångs skull) för jag Alva & Tilde startade ett band ! x)haha !

Vi har VÄLDIGT  fina låtar ! vill ni höra ? asså dom är oseriösa så ni vet !

 

Bäbä svarta lamm har du någon rock ? jaja rockiga mamma jag har fullt av sten!

Svarta stenar små och feta stora träd å då kom monstret och sa åt oss att gå.....!!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här kommer våran hit Purple rain !

Purple rain purple rain ,

purple , shoe purple,shoe

purple rain purpele rain !

purple eye purple eye

purple shoe purple shoe !

Dom ägde visst ?!  haha love it ! ♥♥♥



Dag 21 - vad jag åt idag .


Okej ointressant fråga men okej..!

Frukost : Macka med smör !

Lunch : Sprödbakad fisk som smakade bajs ! åt inge !

mella mål : Scones med hallon sylt !

Middag : pasta och köttfärsos !

Tack för mig ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Rubrik ♥

Hejsan! idag har skolan varit kul (för en gångs skull) för jag Alva & Tilde startade ett band ! x)haha !

Vi har VÄLDIGT  fina låtar ! vill ni höra ? asså dom är oseriösa så ni vet !

 

Bäbä svarta lamm har du någon rock ? jaja rockiga mamma jag har fullt av sten!

Svarta stenar små och feta stora träd å då kom monstret och sa åt oss att gå.....!!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här kommer våran hit Purple rain !

Purple rain purple rain ,

purple , shoe purple,shoe

purple rain purpele rain !

purple eye purple eye

purple shoe purple shoe !

Dom ägde visst ?!  haha love it ! ♥♥♥



Dag 21 - vad jag åt idag .


Okej ointressant fråga men okej..!

Frukost : Macka med smör !

Lunch : Sprödbakad fisk som smakade bajs ! åt inge !

mella mål : Scones med hallon sylt !

Middag : pasta och köttfärsos !

Tack för mig ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Rubrik ♥

Kommentarer (0)

2011-04-13 @ 19:06:00

Hejsan! idag har skolan varit kul (för en gångs skull) för jag Alva & Tilde startade ett band ! x)haha !

Vi har VÄLDIGT  fina låtar ! vill ni höra ? asså dom är oseriösa så ni vet !

 

Bäbä svarta lamm har du någon rock ? jaja rockiga mamma jag har fullt av sten!

Svarta stenar små och feta stora träd å då kom monstret och sa åt oss att gå.....!!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här kommer våran hit Purple rain !

Purple rain purple rain ,

purple , shoe purple,shoe

purple rain purpele rain !

purple eye purple eye

purple shoe purple shoe !

Dom ägde visst ?!  haha love it ! ♥♥♥



Dag 21 - vad jag åt idag .


Okej ointressant fråga men okej..!

Frukost : Macka med smör !

Lunch : Sprödbakad fisk som smakade bajs ! åt inge !

mella mål : Scones med hallon sylt !

Middag : pasta och köttfärsos !

Tack för mig ! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback