Tidinställt inlägg ! (kommer vara på dans vid denhär tiden.)

Hejsan! Just nu kommer jag vara på dans men jag gör ett tidinställt inlägg ! Klockan halv 9 eller 9 kommer jag nog blogga om jag inte ska se på tv eller göra engelska ! men men..! hmm....Vad ska jag skriva ? ;S
Ni får jätte gärna ge förslag på vad jag ska blogga om vill ni ha lite hjälp ? kommentera isåfall !


A. Vill ni se mer av mitt rum ?

B. Se mer bilder ?

C.Visa dagens outfit bilder?

D.Visa vad jag gillar för musik och så..!

E. Bättre uppdateringar!

Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Tidinställt inlägg ! (kommer vara på dans vid denhär tiden.)

Hejsan! Just nu kommer jag vara på dans men jag gör ett tidinställt inlägg ! Klockan halv 9 eller 9 kommer jag nog blogga om jag inte ska se på tv eller göra engelska ! men men..! hmm....Vad ska jag skriva ? ;S
Ni får jätte gärna ge förslag på vad jag ska blogga om vill ni ha lite hjälp ? kommentera isåfall !


A. Vill ni se mer av mitt rum ?

B. Se mer bilder ?

C.Visa dagens outfit bilder?

D.Visa vad jag gillar för musik och så..!

E. Bättre uppdateringar!

Hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Tidinställt inlägg ! (kommer vara på dans vid denhär tiden.)

Hejsan! Just nu kommer jag vara på dans men jag gör ett tidinställt inlägg ! Klockan halv 9 eller 9 kommer jag nog blogga om jag inte ska se på tv eller göra engelska ! men men..! hmm....Vad ska jag skriva ? ;S
Ni får jätte gärna ge förslag på vad jag ska blogga om vill ni ha lite hjälp ? kommentera isåfall !


A. Vill ni se mer av mitt rum ?

B. Se mer bilder ?

C.Visa dagens outfit bilder?

D.Visa vad jag gillar för musik och så..!

E. Bättre uppdateringar!

Hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Tidinställt inlägg ! (kommer vara på dans vid denhär tiden.)

Kommentarer (0)

2011-04-14 @ 19:30:00

Hejsan! Just nu kommer jag vara på dans men jag gör ett tidinställt inlägg ! Klockan halv 9 eller 9 kommer jag nog blogga om jag inte ska se på tv eller göra engelska ! men men..! hmm....Vad ska jag skriva ? ;S
Ni får jätte gärna ge förslag på vad jag ska blogga om vill ni ha lite hjälp ? kommentera isåfall !


A. Vill ni se mer av mitt rum ?

B. Se mer bilder ?

C.Visa dagens outfit bilder?

D.Visa vad jag gillar för musik och så..!

E. Bättre uppdateringar!

Hejdå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback