30 dagar! :D

Dag 01 – om mig.
Dag 02 – min första kärlek.
Dag 03 – mina föräldrar.
Dag 04 – det här åt jag idag.
Dag 05 – vad är kärlek?
Dag 06 – mina syskon.

Dag 08 – i min handväska
Dag 09 – Min favoritfödelsedag
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Platser jag besökt
Dag 12 – Min bästa vän
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min dag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden

Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
kör 30 dagar igen! :D
kör dag 1 , 2 & 3 nu bara för att jag har tråkigt! :D

dag 1.

om mig.

Ja jag heter då Nina. jag är 11 år gammal ska börja femman om 3 dagar (N) ;( :( Jag har fyra syskon som heter Anna,tina,sara och tony.
jag har också en kanin som heter Putte han fyller år den 26 Maj.Mitt rum är i princip altid stökigt. Jag älskar mina vänner och familjen! :D <3

en bild på mig.











dag 2.


min första kärlek.

min första kärlek kan ju vara vad somhellst. Men mitt första föhållande kommer jag faktist inte ihåg.
min första kompis. Vartyp flera! på dagis alltså! :D

sen älskar jag mycke mer! Putte,kompisar,familjen m.m.





dag 3. mina föräldrar.

Mina föräldrar är mina föräldrar! :D






dag 4 - dethär åt jag idag.




fiskpinnar , potatis , Surströmming & oboy.







dag 5 - vad är kä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

30 dagar! :D

Dag 01 – om mig.
Dag 02 – min första kärlek.
Dag 03 – mina föräldrar.
Dag 04 – det här åt jag idag.
Dag 05 – vad är kärlek?
Dag 06 – mina syskon.

Dag 08 – i min handväska
Dag 09 – Min favoritfödelsedag
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Platser jag besökt
Dag 12 – Min bästa vän
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min dag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden

Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
kör 30 dagar igen! :D
kör dag 1 , 2 & 3 nu bara för att jag har tråkigt! :D

dag 1.

om mig.

Ja jag heter då Nina. jag är 11 år gammal ska börja femman om 3 dagar (N) ;( :( Jag har fyra syskon som heter Anna,tina,sara och tony.
jag har också en kanin som heter Putte han fyller år den 26 Maj.Mitt rum är i princip altid stökigt. Jag älskar mina vänner och familjen! :D <3

en bild på mig.











dag 2.


min första kärlek.

min första kärlek kan ju vara vad somhellst. Men mitt första föhållande kommer jag faktist inte ihåg.
min första kompis. Vartyp flera! på dagis alltså! :D

sen älskar jag mycke mer! Putte,kompisar,familjen m.m.





dag 3. mina föräldrar.

Mina föräldrar är mina föräldrar! :D






dag 4 - dethär åt jag idag.




fiskpinnar , potatis , Surströmming & oboy.







dag 5 - vad är kä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

30 dagar! :D

Dag 01 – om mig.
Dag 02 – min första kärlek.
Dag 03 – mina föräldrar.
Dag 04 – det här åt jag idag.
Dag 05 – vad är kärlek?
Dag 06 – mina syskon.

Dag 08 – i min handväska
Dag 09 – Min favoritfödelsedag
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Platser jag besökt
Dag 12 – Min bästa vän
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min dag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden

Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
kör 30 dagar igen! :D
kör dag 1 , 2 & 3 nu bara för att jag har tråkigt! :D

dag 1.

om mig.

Ja jag heter då Nina. jag är 11 år gammal ska börja femman om 3 dagar (N) ;( :( Jag har fyra syskon som heter Anna,tina,sara och tony.
jag har också en kanin som heter Putte han fyller år den 26 Maj.Mitt rum är i princip altid stökigt. Jag älskar mina vänner och familjen! :D <3

en bild på mig.











dag 2.


min första kärlek.

min första kärlek kan ju vara vad somhellst. Men mitt första föhållande kommer jag faktist inte ihåg.
min första kompis. Vartyp flera! på dagis alltså! :D

sen älskar jag mycke mer! Putte,kompisar,familjen m.m.





dag 3. mina föräldrar.

Mina föräldrar är mina föräldrar! :D






dag 4 - dethär åt jag idag.




fiskpinnar , potatis , Surströmming & oboy.







dag 5 - vad är kä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

30 dagar! :D

Kommentarer (0)

2011-08-18 @ 23:38:26

Dag 01 – om mig.
Dag 02 – min första kärlek.
Dag 03 – mina föräldrar.
Dag 04 – det här åt jag idag.
Dag 05 – vad är kärlek?

Dag 06 – mina syskon.

Dag 08 – i min handväska
Dag 09 – Min favoritfödelsedag
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Platser jag besökt
Dag 12 – Min bästa vän
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min dag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden

Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
kör 30 dagar igen! :D
kör dag 1 , 2 & 3 nu bara för att jag har tråkigt! :D

dag 1.

om mig.

Ja jag heter då Nina. jag är 11 år gammal ska börja femman om 3 dagar (N) ;( :( Jag har fyra syskon som heter Anna,tina,sara och tony.
jag har också en kanin som heter Putte han fyller år den 26 Maj.Mitt rum är i princip altid stökigt. Jag älskar mina vänner och familjen! :D <3

en bild på mig.











dag 2.


min första kärlek.

min första kärlek kan ju vara vad somhellst. Men mitt första föhållande kommer jag faktist inte ihåg.
min första kompis. Vartyp flera! på dagis alltså! :D

sen älskar jag mycke mer! Putte,kompisar,familjen m.m.





dag 3. mina föräldrar.

Mina föräldrar är mina föräldrar! :D






dag 4 - dethär åt jag idag.




fiskpinnar , potatis , Surströmming & oboy.







dag 5 - vad är kä

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback