långt inlägg! :)

hejsan svejsan! LÅNGT INLÄGG varning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



hej! nu kommer ett långt inlägg med massa roliga grejer =) typ massa frågor som man kan svara på osv..! 
Frågor! :D
1. Hur många gånger läser du min blogg per dag? =)


a) 1-2 gånger per dag :)


b) 3-4 gånger per dag! :D


c) ALDRIG!



2. Vad tycker DU att min blogg handlar om?


a) kläder/smink/utseende....mm..


b) bilder/vardag ..


c) Personliga grejer! =D



3. hur mycket gillar du min blogg? :)


a) JÄTTE mycket <3<3<3<3<3<3<3<3


b) sådär :/


c) den suger!!!! du borde sluta blogga! :@





det var några frågor det var jätte svårt men allla som svarar i en kommentar på frågorna och de får en länknig! lycka till! :)



tjena! nu skypar jag med Alva fortfarande haha nä! :P<3 men vii  typ pratar om allt möjligt! :D men ja det vart tyvärr inte så långt inlägg ;( men jaja nu kommer en bildbomb med gammla bilder! :D


outfit igår! :D 




wtf ;O det ser ut som att jag har en as fet stor finne typ åvanför ögonbrynet! :O
'
usch vad blek man var ;S
var det ett roligt inlägg? hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hej :)

Nu är det så att jag lottar ut en valfri Ziperall helt gratis i min blogg. Skulle vara jättekul om du ville vara med :D

Kram!

2011-08-07 @ 12:28:28
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

långt inlägg! :)

hejsan svejsan! LÅNGT INLÄGG varning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



hej! nu kommer ett långt inlägg med massa roliga grejer =) typ massa frågor som man kan svara på osv..! 
Frågor! :D
1. Hur många gånger läser du min blogg per dag? =)


a) 1-2 gånger per dag :)


b) 3-4 gånger per dag! :D


c) ALDRIG!



2. Vad tycker DU att min blogg handlar om?


a) kläder/smink/utseende....mm..


b) bilder/vardag ..


c) Personliga grejer! =D



3. hur mycket gillar du min blogg? :)


a) JÄTTE mycket <3<3<3<3<3<3<3<3


b) sådär :/


c) den suger!!!! du borde sluta blogga! :@





det var några frågor det var jätte svårt men allla som svarar i en kommentar på frågorna och de får en länknig! lycka till! :)



tjena! nu skypar jag med Alva fortfarande haha nä! :P<3 men vii  typ pratar om allt möjligt! :D men ja det vart tyvärr inte så långt inlägg ;( men jaja nu kommer en bildbomb med gammla bilder! :D


outfit igår! :D 




wtf ;O det ser ut som att jag har en as fet stor finne typ åvanför ögonbrynet! :O
'
usch vad blek man var ;S
var det ett roligt inlägg? hejdå! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hej :)

Nu är det så att jag lottar ut en valfri Ziperall helt gratis i min blogg. Skulle vara jättekul om du ville vara med :D

Kram!

2011-08-07 @ 12:28:28
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

långt inlägg! :)

hejsan svejsan! LÅNGT INLÄGG varning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



hej! nu kommer ett långt inlägg med massa roliga grejer =) typ massa frågor som man kan svara på osv..! 
Frågor! :D
1. Hur många gånger läser du min blogg per dag? =)


a) 1-2 gånger per dag :)


b) 3-4 gånger per dag! :D


c) ALDRIG!



2. Vad tycker DU att min blogg handlar om?


a) kläder/smink/utseende....mm..


b) bilder/vardag ..


c) Personliga grejer! =D



3. hur mycket gillar du min blogg? :)


a) JÄTTE mycket <3<3<3<3<3<3<3<3


b) sådär :/


c) den suger!!!! du borde sluta blogga! :@





det var några frågor det var jätte svårt men allla som svarar i en kommentar på frågorna och de får en länknig! lycka till! :)



tjena! nu skypar jag med Alva fortfarande haha nä! :P<3 men vii  typ pratar om allt möjligt! :D men ja det vart tyvärr inte så långt inlägg ;( men jaja nu kommer en bildbomb med gammla bilder! :D


outfit igår! :D 




wtf ;O det ser ut som att jag har en as fet stor finne typ åvanför ögonbrynet! :O
'
usch vad blek man var ;S
var det ett roligt inlägg? hejdå! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hej :)

Nu är det så att jag lottar ut en valfri Ziperall helt gratis i min blogg. Skulle vara jättekul om du ville vara med :D

Kram!

2011-08-07 @ 12:28:28
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

långt inlägg! :)

Kommentarer (1)

2011-08-06 @ 22:49:44

hejsan svejsan! LÅNGT INLÄGG varning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




hej! nu kommer ett långt inlägg med massa roliga grejer =) typ massa frågor som man kan svara på osv..! 
Frågor! :D
1. Hur många gånger läser du min blogg per dag? =)


a) 1-2 gånger per dag :)


b) 3-4 gånger per dag! :D


c) ALDRIG!



2. Vad tycker DU att min blogg handlar om?


a) kläder/smink/utseende....mm..


b) bilder/vardag ..


c) Personliga grejer! =D



3. hur mycket gillar du min blogg? :)


a) JÄTTE mycket <3<3<3<3<3<3<3<3


b) sådär :/


c) den suger!!!! du borde sluta blogga! :@





det var några frågor det var jätte svårt men allla som svarar i en kommentar på frågorna och de får en länknig! lycka till! :)



tjena! nu skypar jag med Alva fortfarande haha nä! :P<3 men vii  typ pratar om allt möjligt! :D men ja det vart tyvärr inte så långt inlägg ;( men jaja nu kommer en bildbomb med gammla bilder! :D


outfit igår! :D 




wtf ;O det ser ut som att jag har en as fet stor finne typ åvanför ögonbrynet! :O
'
usch vad blek man var ;S
var det ett roligt inlägg? hejdå! :D

Kommentarer

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hej :)

Nu är det så att jag lottar ut en valfri Ziperall helt gratis i min blogg. Skulle vara jättekul om du ville vara med :D

Kram!

2011-08-07 @ 12:28:28
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback