skype! <33<3<3<<3<3<3<3<33<3<3

nu sitter jag (och putte) och skypar med Alva, trevligt trevligt! Putte ligger och myser under en filt nu! aha så göllig!  i förrgår vfick vi veta att putte är en tjej så jag behöver tips på tjejnamn! ;s  men jaja, förresten har jag hört att tjejer är lättare att lära och lättare att bli tama! :D Men nu till något helt annat! Igår var jag på PHB ( = pitehavsbad) det var super kul! men nu ska jag gå Ps. lämna en kommentar om ni vet något super gulligt tjej namn till Putte! (putte är en kanin så ni vet! :) ) kram hejåd!♥

Kommentarer
Postat av: Alva!

Mimmi, Iris, Palestina, puttelina? haha :) kram!

2011-08-10 @ 13:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

skype! <33<3<3<<3<3<3<3<33<3<3

nu sitter jag (och putte) och skypar med Alva, trevligt trevligt! Putte ligger och myser under en filt nu! aha så göllig!  i förrgår vfick vi veta att putte är en tjej så jag behöver tips på tjejnamn! ;s  men jaja, förresten har jag hört att tjejer är lättare att lära och lättare att bli tama! :D Men nu till något helt annat! Igår var jag på PHB ( = pitehavsbad) det var super kul! men nu ska jag gå Ps. lämna en kommentar om ni vet något super gulligt tjej namn till Putte! (putte är en kanin så ni vet! :) ) kram hejåd!♥


Kommentarer
Postat av: Alva!

Mimmi, Iris, Palestina, puttelina? haha :) kram!

2011-08-10 @ 13:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

skype! <33<3<3<<3<3<3<3<33<3<3

nu sitter jag (och putte) och skypar med Alva, trevligt trevligt! Putte ligger och myser under en filt nu! aha så göllig!  i förrgår vfick vi veta att putte är en tjej så jag behöver tips på tjejnamn! ;s  men jaja, förresten har jag hört att tjejer är lättare att lära och lättare att bli tama! :D Men nu till något helt annat! Igår var jag på PHB ( = pitehavsbad) det var super kul! men nu ska jag gå Ps. lämna en kommentar om ni vet något super gulligt tjej namn till Putte! (putte är en kanin så ni vet! :) ) kram hejåd!♥


Kommentarer
Postat av: Alva!

Mimmi, Iris, Palestina, puttelina? haha :) kram!

2011-08-10 @ 13:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

skype! <33<3<3<<3<3<3<3<33<3<3

Kommentarer (1)

2011-08-10 @ 13:05:21

nu sitter jag (och putte) och skypar med Alva, trevligt trevligt! Putte ligger och myser under en filt nu! aha så göllig!  i förrgår vfick vi veta att putte är en tjej så jag behöver tips på tjejnamn! ;s  men jaja, förresten har jag hört att tjejer är lättare att lära och lättare att bli tama! :D Men nu till något helt annat! Igår var jag på PHB ( = pitehavsbad) det var super kul! men nu ska jag gå Ps. lämna en kommentar om ni vet något super gulligt tjej namn till Putte! (putte är en kanin så ni vet! :) ) kram hejåd!♥

Kommentarer

Postat av: Alva!

Mimmi, Iris, Palestina, puttelina? haha :) kram!

2011-08-10 @ 13:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback