städa,städa,städa,städa,städa,städa,städa och återigen städa!

städa,städa,städa,städa,städa,städa,städa är vad jag håller på med just nu! kul  eller så inte! :( men jaja! Det är typ snart klart. Det såg ut som att hela golvet var täckt med grejer och de men icket det var bara kläder! tack och lov  ;) det som är mindre kul är att sen har jag hela garderoben att städa..oooh vad kul! (not) så om någon kommer och hjälper mig med garderoben får den en krona! haha Men nu ska jag fortsätta städa.  Kyss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

städa,städa,städa,städa,städa,städa,städa och återigen städa!

städa,städa,städa,städa,städa,städa,städa är vad jag håller på med just nu! kul  eller så inte! :( men jaja! Det är typ snart klart. Det såg ut som att hela golvet var täckt med grejer och de men icket det var bara kläder! tack och lov  ;) det som är mindre kul är att sen har jag hela garderoben att städa..oooh vad kul! (not) så om någon kommer och hjälper mig med garderoben får den en krona! haha Men nu ska jag fortsätta städa.  Kyss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

städa,städa,städa,städa,städa,städa,städa och återigen städa!

städa,städa,städa,städa,städa,städa,städa är vad jag håller på med just nu! kul  eller så inte! :( men jaja! Det är typ snart klart. Det såg ut som att hela golvet var täckt med grejer och de men icket det var bara kläder! tack och lov  ;) det som är mindre kul är att sen har jag hela garderoben att städa..oooh vad kul! (not) så om någon kommer och hjälper mig med garderoben får den en krona! haha Men nu ska jag fortsätta städa.  Kyss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

städa,städa,städa,städa,städa,städa,städa och återigen städa!

Kommentarer (0)

2011-08-11 @ 19:41:10

städa,städa,städa,städa,städa,städa,städa är vad jag håller på med just nu! kul  eller så inte! :( men jaja! Det är typ snart klart. Det såg ut som att hela golvet var täckt med grejer och de men icket det var bara kläder! tack och lov  ;) det som är mindre kul är att sen har jag hela garderoben att städa..oooh vad kul! (not) så om någon kommer och hjälper mig med garderoben får den en krona! haha Men nu ska jag fortsätta städa.  Kyss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback