Vad jag tycker om storbloggarna! :P

FOKI

hon är söt, läser hennes blogg ibland för att hon skriver ganska ofta. Det är också kul att se hur det är att bo i Thailand! :D

POÄNG : ♥♥♥



KENZA

Gud hon är SÅÅÅÅ snygg! älskar hennes blogg, läser den typ flera gånger om dagen!
Hennes kläder är lika snygga som hon själv! haha..! :P men ja underbar blogg helt enkelt!


POÄNG: ♥♥♥♥♥





HOFH



Hennes blogg är både rolig och super bra!

hon är fin och jätte rolig, läser den varje dag ungefär!


POÄNG : ♥♥♥♥



TYRA SJÖSTEDT


Fin blogg, läser den inte så ofta, Hon har en cool header där håret flyger typ!

Hennes smycken och bikinisar är jätte snygga!

POÄNG : ♥♥♥♥



DESSIE!


Dessies blogg läser jag inte så ofta, den är ganska tråkig om man säger så! hennes hund är ju gode söt!

POÄNG: ♥♥




KISSIE!



Hon är inte så snygg, men det är ju hon som väljer hur hon ska se ut så det spelar ingen roll tycker jag :) hennes blogg är rolig att läsa, men bara då hon inte skriver om bantning osv..!


POÄNG : ♥♥♥♥




Nu orkar jag inte skriva nå mer om bloggarna! puss!




Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Sugen på att ändra dina frukostvanor och starta dagen med en nyttig och rosa jordgubbssmoothie? :) Jag har receptet... Mums va gott va :)

Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Hej!

Jag har 2 tävlingar på bloggen.



Där du kan vinna valfri klockring från runns.se

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment



Och valfritt iPhone tillbehör för 500kr!!

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-iphone.html#comment



Skulle va superkul om du ville vara med! :D

2011-08-09 @ 20:16:04
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Vad jag tycker om storbloggarna! :P

FOKI

hon är söt, läser hennes blogg ibland för att hon skriver ganska ofta. Det är också kul att se hur det är att bo i Thailand! :D

POÄNG : ♥♥♥



KENZA

Gud hon är SÅÅÅÅ snygg! älskar hennes blogg, läser den typ flera gånger om dagen!
Hennes kläder är lika snygga som hon själv! haha..! :P men ja underbar blogg helt enkelt!


POÄNG: ♥♥♥♥♥





HOFH



Hennes blogg är både rolig och super bra!

hon är fin och jätte rolig, läser den varje dag ungefär!


POÄNG : ♥♥♥♥



TYRA SJÖSTEDT


Fin blogg, läser den inte så ofta, Hon har en cool header där håret flyger typ!

Hennes smycken och bikinisar är jätte snygga!

POÄNG : ♥♥♥♥



DESSIE!


Dessies blogg läser jag inte så ofta, den är ganska tråkig om man säger så! hennes hund är ju gode söt!

POÄNG: ♥♥




KISSIE!



Hon är inte så snygg, men det är ju hon som väljer hur hon ska se ut så det spelar ingen roll tycker jag :) hennes blogg är rolig att läsa, men bara då hon inte skriver om bantning osv..!


POÄNG : ♥♥♥♥




Nu orkar jag inte skriva nå mer om bloggarna! puss!





Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Sugen på att ändra dina frukostvanor och starta dagen med en nyttig och rosa jordgubbssmoothie? :) Jag har receptet... Mums va gott va :)

Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Hej!

Jag har 2 tävlingar på bloggen.



Där du kan vinna valfri klockring från runns.se

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment



Och valfritt iPhone tillbehör för 500kr!!

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-iphone.html#comment



Skulle va superkul om du ville vara med! :D

2011-08-09 @ 20:16:04
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Vad jag tycker om storbloggarna! :P

FOKI

hon är söt, läser hennes blogg ibland för att hon skriver ganska ofta. Det är också kul att se hur det är att bo i Thailand! :D

POÄNG : ♥♥♥



KENZA

Gud hon är SÅÅÅÅ snygg! älskar hennes blogg, läser den typ flera gånger om dagen!
Hennes kläder är lika snygga som hon själv! haha..! :P men ja underbar blogg helt enkelt!


POÄNG: ♥♥♥♥♥





HOFH



Hennes blogg är både rolig och super bra!

hon är fin och jätte rolig, läser den varje dag ungefär!


POÄNG : ♥♥♥♥



TYRA SJÖSTEDT


Fin blogg, läser den inte så ofta, Hon har en cool header där håret flyger typ!

Hennes smycken och bikinisar är jätte snygga!

POÄNG : ♥♥♥♥



DESSIE!


Dessies blogg läser jag inte så ofta, den är ganska tråkig om man säger så! hennes hund är ju gode söt!

POÄNG: ♥♥




KISSIE!



Hon är inte så snygg, men det är ju hon som väljer hur hon ska se ut så det spelar ingen roll tycker jag :) hennes blogg är rolig att läsa, men bara då hon inte skriver om bantning osv..!


POÄNG : ♥♥♥♥




Nu orkar jag inte skriva nå mer om bloggarna! puss!





Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Sugen på att ändra dina frukostvanor och starta dagen med en nyttig och rosa jordgubbssmoothie? :) Jag har receptet... Mums va gott va :)

Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Hej!

Jag har 2 tävlingar på bloggen.



Där du kan vinna valfri klockring från runns.se

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment



Och valfritt iPhone tillbehör för 500kr!!

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-iphone.html#comment



Skulle va superkul om du ville vara med! :D

2011-08-09 @ 20:16:04
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Vad jag tycker om storbloggarna! :P

Kommentarer (2)

2011-08-08 @ 11:32:44

FOKI

hon är söt, läser hennes blogg ibland för att hon skriver ganska ofta. Det är också kul att se hur det är att bo i Thailand! :D

POÄNG : ♥♥♥



KENZA

Gud hon är SÅÅÅÅ snygg! älskar hennes blogg, läser den typ flera gånger om dagen!
Hennes kläder är lika snygga som hon själv! haha..! :P men ja underbar blogg helt enkelt!


POÄNG: ♥♥♥♥♥





HOFH



Hennes blogg är både rolig och super bra!

hon är fin och jätte rolig, läser den varje dag ungefär!


POÄNG : ♥♥♥♥



TYRA SJÖSTEDT


Fin blogg, läser den inte så ofta, Hon har en cool header där håret flyger typ!

Hennes smycken och bikinisar är jätte snygga!

POÄNG : ♥♥♥♥



DESSIE!


Dessies blogg läser jag inte så ofta, den är ganska tråkig om man säger så! hennes hund är ju gode söt!

POÄNG: ♥♥




KISSIE!



Hon är inte så snygg, men det är ju hon som väljer hur hon ska se ut så det spelar ingen roll tycker jag :) hennes blogg är rolig att läsa, men bara då hon inte skriver om bantning osv..!


POÄNG : ♥♥♥♥




Nu orkar jag inte skriva nå mer om bloggarna! puss!



Kommentarer

Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Sugen på att ändra dina frukostvanor och starta dagen med en nyttig och rosa jordgubbssmoothie? :) Jag har receptet... Mums va gott va :)

Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Hej!

Jag har 2 tävlingar på bloggen.



Där du kan vinna valfri klockring från runns.se

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment



Och valfritt iPhone tillbehör för 500kr!!

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-iphone.html#comment



Skulle va superkul om du ville vara med! :D

2011-08-09 @ 20:16:04
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback