Nu berättar jag om bion igår (:

Hej ! Igår kom jag hem ganska sent eller sent och sent ..Jag var iallafall tvungen att göra lite saker.Men ja först kom Nelly hit då ficksade vi oss och sen gick vi dit ! Vi kom dit och då köpte vi godis och dricka och massa andra godsaker ! Vi var 1 och en halv timme tidiga så vi hade jätte mysigt ! Vi satt längst bak och såg jätte bra ! men jag hade en jätte lånng kille framför mig så jag såg inget , men vi flyttade åt sidan så då såg jag ! filmen var jätte bra fast inte den bästa film jag sett men jag rekommenderar den till alla ! Men nu kommer sanrt en kompis hit och vi sak väl göra lite roliga saker , Pusshej!♥

Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

2011-02-28 @ 17:13:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Nu berättar jag om bion igår (:

Hej ! Igår kom jag hem ganska sent eller sent och sent ..Jag var iallafall tvungen att göra lite saker.Men ja först kom Nelly hit då ficksade vi oss och sen gick vi dit ! Vi kom dit och då köpte vi godis och dricka och massa andra godsaker ! Vi var 1 och en halv timme tidiga så vi hade jätte mysigt ! Vi satt längst bak och såg jätte bra ! men jag hade en jätte lånng kille framför mig så jag såg inget , men vi flyttade åt sidan så då såg jag ! filmen var jätte bra fast inte den bästa film jag sett men jag rekommenderar den till alla ! Men nu kommer sanrt en kompis hit och vi sak väl göra lite roliga saker , Pusshej!♥


Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

2011-02-28 @ 17:13:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Nu berättar jag om bion igår (:

Hej ! Igår kom jag hem ganska sent eller sent och sent ..Jag var iallafall tvungen att göra lite saker.Men ja först kom Nelly hit då ficksade vi oss och sen gick vi dit ! Vi kom dit och då köpte vi godis och dricka och massa andra godsaker ! Vi var 1 och en halv timme tidiga så vi hade jätte mysigt ! Vi satt längst bak och såg jätte bra ! men jag hade en jätte lånng kille framför mig så jag såg inget , men vi flyttade åt sidan så då såg jag ! filmen var jätte bra fast inte den bästa film jag sett men jag rekommenderar den till alla ! Men nu kommer sanrt en kompis hit och vi sak väl göra lite roliga saker , Pusshej!♥


Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

2011-02-28 @ 17:13:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Nu berättar jag om bion igår (:

Kommentarer (1)

2011-02-28 @ 14:58:03

Hej ! Igår kom jag hem ganska sent eller sent och sent ..Jag var iallafall tvungen att göra lite saker.Men ja först kom Nelly hit då ficksade vi oss och sen gick vi dit ! Vi kom dit och då köpte vi godis och dricka och massa andra godsaker ! Vi var 1 och en halv timme tidiga så vi hade jätte mysigt ! Vi satt längst bak och såg jätte bra ! men jag hade en jätte lånng kille framför mig så jag såg inget , men vi flyttade åt sidan så då såg jag ! filmen var jätte bra fast inte den bästa film jag sett men jag rekommenderar den till alla ! Men nu kommer sanrt en kompis hit och vi sak väl göra lite roliga saker , Pusshej!♥

Kommentarer

Postat av: sarastille -

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

2011-02-28 @ 17:13:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback