30+ grader + jag höll på att drunkna iidag :(

hello sunshines  ! :D♥
Idag har det varit typ världens Roligaste,varmaste & softaste dag! (hahaha stavning!)
Först på skolan for vi typ till ett semesterhem på fårön .Där badade vi och fikade och spelade fotboll! Jag och Alva ägde alla i fotoboll för er som ville höra! :D Men iallafall idag har vi fått träffa våran nya fröken Karin! hon verkade super nice! :thumbup: :D
men direkt efter skolan for alla tjejerna till martina och fikade
rabarberpaj
chokladbollar
ballerina kakor
choklad fingrar
mm.
Sen efter att vi hade fikat så for vi direkt till räkan ! :D med typ jätte många,där höll jag på att drunkna seriöst kolla:
Vi var på stranden och alla skulle simma över till bryggan där alla båtar är.Då simmade vi sen fick jag as ont i hela kroppen och sen slutade mina ben att fungera och jag nådde inte botten och kunde inte simma för mina ben ,jag ahde alltså fått kramp :( Men cordelia kom och räddade mig snek unde jag inte gå!?! så fort jag ställde mig upp vek sig mina ben och jag föll ihop så cordeluia bar mig typ hela tiden me nsen vart det bra efter en halvtimme när jag hade fått ligga i kokhet sand! :D ♥
men just nu sitter jag och skypar med Alva! kuligt! :D me nnu ska jag gå byyyyyyyyyeeeeeeeeeee! :D♥

Kommentarer
Postat av: Stella

Gå in på min blogg för att se resultaten! :)

2011-06-15 @ 19:14:57
URL: http://stellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

30+ grader + jag höll på att drunkna iidag :(

hello sunshines  ! :D♥
Idag har det varit typ världens Roligaste,varmaste & softaste dag! (hahaha stavning!)
Först på skolan for vi typ till ett semesterhem på fårön .Där badade vi och fikade och spelade fotboll! Jag och Alva ägde alla i fotoboll för er som ville höra! :D Men iallafall idag har vi fått träffa våran nya fröken Karin! hon verkade super nice! :thumbup: :D
men direkt efter skolan for alla tjejerna till martina och fikade
rabarberpaj
chokladbollar
ballerina kakor
choklad fingrar
mm.
Sen efter att vi hade fikat så for vi direkt till räkan ! :D med typ jätte många,där höll jag på att drunkna seriöst kolla:
Vi var på stranden och alla skulle simma över till bryggan där alla båtar är.Då simmade vi sen fick jag as ont i hela kroppen och sen slutade mina ben att fungera och jag nådde inte botten och kunde inte simma för mina ben ,jag ahde alltså fått kramp :( Men cordelia kom och räddade mig snek unde jag inte gå!?! så fort jag ställde mig upp vek sig mina ben och jag föll ihop så cordeluia bar mig typ hela tiden me nsen vart det bra efter en halvtimme när jag hade fått ligga i kokhet sand! :D ♥
men just nu sitter jag och skypar med Alva! kuligt! :D me nnu ska jag gå byyyyyyyyyeeeeeeeeeee! :D♥


Kommentarer
Postat av: Stella

Gå in på min blogg för att se resultaten! :)

2011-06-15 @ 19:14:57
URL: http://stellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

30+ grader + jag höll på att drunkna iidag :(

hello sunshines  ! :D♥
Idag har det varit typ världens Roligaste,varmaste & softaste dag! (hahaha stavning!)
Först på skolan for vi typ till ett semesterhem på fårön .Där badade vi och fikade och spelade fotboll! Jag och Alva ägde alla i fotoboll för er som ville höra! :D Men iallafall idag har vi fått träffa våran nya fröken Karin! hon verkade super nice! :thumbup: :D
men direkt efter skolan for alla tjejerna till martina och fikade
rabarberpaj
chokladbollar
ballerina kakor
choklad fingrar
mm.
Sen efter att vi hade fikat så for vi direkt till räkan ! :D med typ jätte många,där höll jag på att drunkna seriöst kolla:
Vi var på stranden och alla skulle simma över till bryggan där alla båtar är.Då simmade vi sen fick jag as ont i hela kroppen och sen slutade mina ben att fungera och jag nådde inte botten och kunde inte simma för mina ben ,jag ahde alltså fått kramp :( Men cordelia kom och räddade mig snek unde jag inte gå!?! så fort jag ställde mig upp vek sig mina ben och jag föll ihop så cordeluia bar mig typ hela tiden me nsen vart det bra efter en halvtimme när jag hade fått ligga i kokhet sand! :D ♥
men just nu sitter jag och skypar med Alva! kuligt! :D me nnu ska jag gå byyyyyyyyyeeeeeeeeeee! :D♥


Kommentarer
Postat av: Stella

Gå in på min blogg för att se resultaten! :)

2011-06-15 @ 19:14:57
URL: http://stellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

30+ grader + jag höll på att drunkna iidag :(

Kommentarer (1)

2011-06-08 @ 20:57:40

hello sunshines  ! :D♥

Idag har det varit typ världens Roligaste,varmaste & softaste dag! (hahaha stavning!)
Först på skolan for vi typ till ett semesterhem på fårön .Där badade vi och fikade och spelade fotboll! Jag och Alva ägde alla i fotoboll för er som ville höra! :D Men iallafall idag har vi fått träffa våran nya fröken Karin! hon verkade super nice! :thumbup: :D
men direkt efter skolan for alla tjejerna till martina och fikade
rabarberpaj
chokladbollar
ballerina kakor
choklad fingrar
mm.
Sen efter att vi hade fikat så for vi direkt till räkan ! :D med typ jätte många,där höll jag på att drunkna seriöst kolla:
Vi var på stranden och alla skulle simma över till bryggan där alla båtar är.Då simmade vi sen fick jag as ont i hela kroppen och sen slutade mina ben att fungera och jag nådde inte botten och kunde inte simma för mina ben ,jag ahde alltså fått kramp :( Men cordelia kom och räddade mig snek unde jag inte gå!?! så fort jag ställde mig upp vek sig mina ben och jag föll ihop så cordeluia bar mig typ hela tiden me nsen vart det bra efter en halvtimme när jag hade fått ligga i kokhet sand! :D ♥
men just nu sitter jag och skypar med Alva! kuligt! :D me nnu ska jag gå byyyyyyyyyeeeeeeeeeee! :D♥

Kommentarer

Postat av: Stella

Gå in på min blogg för att se resultaten! :)

2011-06-15 @ 19:14:57
URL: http://stellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback