Blev inte att vara med Alva idag :(

hejhej! blev inte att vara med Alva idag ;( :( men iallafall nu ska jag berätta lite om dagen.
Jag vaknade typ 10/11, då gick jag ner och såg på tv och åt frukost. Senare skulle jag och mamma och handla och då passade jag på att panta burkar fick 51 kronor! Men iallafall efter det gick jag ut och åt hallon med socker för dom var jätte sura.
Senare så gick jag och solade och sen badade jag i vårat spabad (asså det är som en pool ;))
Sen så badade jag i typ en timme och då åt vi middag klockan halv sex. Nu sitter jag och smsar med Alva! Fortsätt läs hennes blogg! hon kan tyvärr inte blogga för hon är hos sin farmor men hon bloggar senare antar jag! :D :D Om ni inte vet vad hennes blogg heter så är det en länk här:-------- http://alvabamse.blogg.se/ -------
Men nu ska ajg vara lite social med Alva via sms så bloggar senare puss!




<--- hade nyss dushat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Blev inte att vara med Alva idag :(

hejhej! blev inte att vara med Alva idag ;( :( men iallafall nu ska jag berätta lite om dagen.
Jag vaknade typ 10/11, då gick jag ner och såg på tv och åt frukost. Senare skulle jag och mamma och handla och då passade jag på att panta burkar fick 51 kronor! Men iallafall efter det gick jag ut och åt hallon med socker för dom var jätte sura.
Senare så gick jag och solade och sen badade jag i vårat spabad (asså det är som en pool ;))
Sen så badade jag i typ en timme och då åt vi middag klockan halv sex. Nu sitter jag och smsar med Alva! Fortsätt läs hennes blogg! hon kan tyvärr inte blogga för hon är hos sin farmor men hon bloggar senare antar jag! :D :D Om ni inte vet vad hennes blogg heter så är det en länk här:-------- http://alvabamse.blogg.se/ -------
Men nu ska ajg vara lite social med Alva via sms så bloggar senare puss!




<--- hade nyss dushat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Blev inte att vara med Alva idag :(

hejhej! blev inte att vara med Alva idag ;( :( men iallafall nu ska jag berätta lite om dagen.
Jag vaknade typ 10/11, då gick jag ner och såg på tv och åt frukost. Senare skulle jag och mamma och handla och då passade jag på att panta burkar fick 51 kronor! Men iallafall efter det gick jag ut och åt hallon med socker för dom var jätte sura.
Senare så gick jag och solade och sen badade jag i vårat spabad (asså det är som en pool ;))
Sen så badade jag i typ en timme och då åt vi middag klockan halv sex. Nu sitter jag och smsar med Alva! Fortsätt läs hennes blogg! hon kan tyvärr inte blogga för hon är hos sin farmor men hon bloggar senare antar jag! :D :D Om ni inte vet vad hennes blogg heter så är det en länk här:-------- http://alvabamse.blogg.se/ -------
Men nu ska ajg vara lite social med Alva via sms så bloggar senare puss!




<--- hade nyss dushat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Blev inte att vara med Alva idag :(

Kommentarer (0)

2011-06-23 @ 18:47:57

hejhej! blev inte att vara med Alva idag ;( :( men iallafall nu ska jag berätta lite om dagen.

Jag vaknade typ 10/11, då gick jag ner och såg på tv och åt frukost. Senare skulle jag och mamma och handla och då passade jag på att panta burkar fick 51 kronor! Men iallafall efter det gick jag ut och åt hallon med socker för dom var jätte sura.
Senare så gick jag och solade och sen badade jag i vårat spabad (asså det är som en pool ;))
Sen så badade jag i typ en timme och då åt vi middag klockan halv sex. Nu sitter jag och smsar med Alva! Fortsätt läs hennes blogg! hon kan tyvärr inte blogga för hon är hos sin farmor men hon bloggar senare antar jag! :D :D Om ni inte vet vad hennes blogg heter så är det en länk här:-------- http://alvabamse.blogg.se/ -------
Men nu ska ajg vara lite social med Alva via sms så bloggar senare puss!




<--- hade nyss dushat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback