denhär veckan har jag haft 79 läsare ;/

på denhär veckan har jag haft 79  läsare :( snälla snälla snälla fortsätt läs!  den suuuuuuuger ! :( :( :( :( :( :(
okej men ni får tipsa mig om vad ja gska skriva om! men nu skriver jag min aplaner för dagen:
vara ute eftersom att det är 25+ grader! kanske vara med en kompis.
jag känner mig handikappad utan min mobil! jag vet inte om jag skrev dethär igår men jag skriver det nu iaf! :
Jag och Alva var och badade i ett hav/sjö med Yatzy (jag var hundvakt) och då var det ett bord som stod i vattnet så vi gick dit och satt på detdär bordet  ett tag,sen då skulle Yatzy hoppa ner från bordet och där låg min mobil så han sparkade ner den i vattenet och först såg vi den inte me nAlva rädadde den tack och lov,men nu är den iaf död :( så om ni vill något så kan ni antingen ringa på hem telefonen eller logga in på msn ;) men min helg kommer suga, Ingen cykel och nu Ingen mobil buhuhuuhu :(;( men hejdå! Ps. Om ni vill hitta på något så kan ni logga in på msn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

denhär veckan har jag haft 79 läsare ;/

på denhär veckan har jag haft 79  läsare :( snälla snälla snälla fortsätt läs!  den suuuuuuuger ! :( :( :( :( :( :(
okej men ni får tipsa mig om vad ja gska skriva om! men nu skriver jag min aplaner för dagen:
vara ute eftersom att det är 25+ grader! kanske vara med en kompis.
jag känner mig handikappad utan min mobil! jag vet inte om jag skrev dethär igår men jag skriver det nu iaf! :
Jag och Alva var och badade i ett hav/sjö med Yatzy (jag var hundvakt) och då var det ett bord som stod i vattnet så vi gick dit och satt på detdär bordet  ett tag,sen då skulle Yatzy hoppa ner från bordet och där låg min mobil så han sparkade ner den i vattenet och först såg vi den inte me nAlva rädadde den tack och lov,men nu är den iaf död :( så om ni vill något så kan ni antingen ringa på hem telefonen eller logga in på msn ;) men min helg kommer suga, Ingen cykel och nu Ingen mobil buhuhuuhu :(;( men hejdå! Ps. Om ni vill hitta på något så kan ni logga in på msn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

denhär veckan har jag haft 79 läsare ;/

på denhär veckan har jag haft 79  läsare :( snälla snälla snälla fortsätt läs!  den suuuuuuuger ! :( :( :( :( :( :(
okej men ni får tipsa mig om vad ja gska skriva om! men nu skriver jag min aplaner för dagen:
vara ute eftersom att det är 25+ grader! kanske vara med en kompis.
jag känner mig handikappad utan min mobil! jag vet inte om jag skrev dethär igår men jag skriver det nu iaf! :
Jag och Alva var och badade i ett hav/sjö med Yatzy (jag var hundvakt) och då var det ett bord som stod i vattnet så vi gick dit och satt på detdär bordet  ett tag,sen då skulle Yatzy hoppa ner från bordet och där låg min mobil så han sparkade ner den i vattenet och först såg vi den inte me nAlva rädadde den tack och lov,men nu är den iaf död :( så om ni vill något så kan ni antingen ringa på hem telefonen eller logga in på msn ;) men min helg kommer suga, Ingen cykel och nu Ingen mobil buhuhuuhu :(;( men hejdå! Ps. Om ni vill hitta på något så kan ni logga in på msn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

denhär veckan har jag haft 79 läsare ;/

Kommentarer (0)

2011-06-04 @ 10:25:20

på denhär veckan har jag haft 79  läsare :( snälla snälla snälla fortsätt läs!  den suuuuuuuger ! :( :( :( :( :( :(

okej men ni får tipsa mig om vad ja gska skriva om! men nu skriver jag min aplaner för dagen:
vara ute eftersom att det är 25+ grader! kanske vara med en kompis.
jag känner mig handikappad utan min mobil! jag vet inte om jag skrev dethär igår men jag skriver det nu iaf! :
Jag och Alva var och badade i ett hav/sjö med Yatzy (jag var hundvakt) och då var det ett bord som stod i vattnet så vi gick dit och satt på detdär bordet  ett tag,sen då skulle Yatzy hoppa ner från bordet och där låg min mobil så han sparkade ner den i vattenet och först såg vi den inte me nAlva rädadde den tack och lov,men nu är den iaf död :( så om ni vill något så kan ni antingen ringa på hem telefonen eller logga in på msn ;) men min helg kommer suga, Ingen cykel och nu Ingen mobil buhuhuuhu :(;( men hejdå! Ps. Om ni vill hitta på något så kan ni logga in på msn! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback