En bild per dag :)

hejhej!
Jag fick en fråga av http://alvabamse.blogg.se/. Hon skrev ett tips om att jag ska försöka lägga ut minst en bild på mig per dag + outfit! :D Så ja tack så jätte mycket för tipset!
Här kommer bilderna! ;)
outfit : likadan som igår men ni får en bild ändå ifall ni glömt bort!





Bilderna! :D



1

2

3





4



5



6



Jag har märkt bilderna med 1,2,3 osv... sen skriver jag lite om dom så ni ser! :D


1. idag när jag var med Agnes så byggde vi typ en egen hemmagjord sänggimmel av min gardin hehe..
Men om ni undrara varför jag sover på madrass är det för att på sommaren blir det så himla varmt där uppe så man dör! hahah..
2. en bild på mig när jag gör en ful grimars!
3. en bild på sängenn när jag ligger där i så man ser bbättre hur den ser ut!
4. en bild på sängen när det är en rolig effekt!
5. hahahahahahahahahahahahah asså omg :D
6. idag när jag var med agnes var på stan köpte vi dendär saken dom var så oemotstonliga så man var tvungen att köpa sånna! (komer ett inlägg om det snart! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

En bild per dag :)

hejhej!
Jag fick en fråga av http://alvabamse.blogg.se/. Hon skrev ett tips om att jag ska försöka lägga ut minst en bild på mig per dag + outfit! :D Så ja tack så jätte mycket för tipset!
Här kommer bilderna! ;)
outfit : likadan som igår men ni får en bild ändå ifall ni glömt bort!





Bilderna! :D



1

2

3





4



5



6



Jag har märkt bilderna med 1,2,3 osv... sen skriver jag lite om dom så ni ser! :D


1. idag när jag var med Agnes så byggde vi typ en egen hemmagjord sänggimmel av min gardin hehe..
Men om ni undrara varför jag sover på madrass är det för att på sommaren blir det så himla varmt där uppe så man dör! hahah..
2. en bild på mig när jag gör en ful grimars!
3. en bild på sängenn när jag ligger där i så man ser bbättre hur den ser ut!
4. en bild på sängen när det är en rolig effekt!
5. hahahahahahahahahahahahah asså omg :D
6. idag när jag var med agnes var på stan köpte vi dendär saken dom var så oemotstonliga så man var tvungen att köpa sånna! (komer ett inlägg om det snart! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

En bild per dag :)

hejhej!
Jag fick en fråga av http://alvabamse.blogg.se/. Hon skrev ett tips om att jag ska försöka lägga ut minst en bild på mig per dag + outfit! :D Så ja tack så jätte mycket för tipset!
Här kommer bilderna! ;)
outfit : likadan som igår men ni får en bild ändå ifall ni glömt bort!





Bilderna! :D



1

2

3





4



5



6



Jag har märkt bilderna med 1,2,3 osv... sen skriver jag lite om dom så ni ser! :D


1. idag när jag var med Agnes så byggde vi typ en egen hemmagjord sänggimmel av min gardin hehe..
Men om ni undrara varför jag sover på madrass är det för att på sommaren blir det så himla varmt där uppe så man dör! hahah..
2. en bild på mig när jag gör en ful grimars!
3. en bild på sängenn när jag ligger där i så man ser bbättre hur den ser ut!
4. en bild på sängen när det är en rolig effekt!
5. hahahahahahahahahahahahah asså omg :D
6. idag när jag var med agnes var på stan köpte vi dendär saken dom var så oemotstonliga så man var tvungen att köpa sånna! (komer ett inlägg om det snart! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

En bild per dag :)

Kommentarer (0)

2011-06-22 @ 18:27:59

hejhej!

Jag fick en fråga av http://alvabamse.blogg.se/. Hon skrev ett tips om att jag ska försöka lägga ut minst en bild på mig per dag + outfit! :D Så ja tack så jätte mycket för tipset!
Här kommer bilderna! ;)
outfit : likadan som igår men ni får en bild ändå ifall ni glömt bort!





Bilderna! :D



1

2

3





4



5



6



Jag har märkt bilderna med 1,2,3 osv... sen skriver jag lite om dom så ni ser! :D


1. idag när jag var med Agnes så byggde vi typ en egen hemmagjord sänggimmel av min gardin hehe..
Men om ni undrara varför jag sover på madrass är det för att på sommaren blir det så himla varmt där uppe så man dör! hahah..
2. en bild på mig när jag gör en ful grimars!
3. en bild på sängenn när jag ligger där i så man ser bbättre hur den ser ut!
4. en bild på sängen när det är en rolig effekt!
5. hahahahahahahahahahahahah asså omg :D
6. idag när jag var med agnes var på stan köpte vi dendär saken dom var så oemotstonliga så man var tvungen att köpa sånna! (komer ett inlägg om det snart! :D)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback