förresten.......JAG HAR STÄDAT MITT RUM! :D♥

hela mitt rum ! :D♥
på min bokhylla + tavlor , ser ni dockorna? ja det är några jag hade när jag var liten som jag nu har som minne och som prydnad i mitt rum!
min kläd + väska stång längs bort och min sackosäck + dörren till min garderob.
ser ni  i spegeln? det är min säng och mitt skrivbord är under som ni får en bild på i nästa bild!
skrivbordet och min säng som ni ser ovanför så det blir som ett litet tak över skrivbordet!
mitt fönster man ser jätte dåligt men det är för att det är sol ute och då lyser det in i mitt fönster! :D
och sist men inte mins min dator! haha vet inte varför jag ville lägga upp en bild på den men ja här är den iallafall! men nu får ni 2 bilder på lilla jag! :D♥
nyvaken Nina! :P i sin pyjamas! :D♥
fiiiiiiiiin! (not)
här är  bilder där man ser lite hur mitt rum såg ut innan :

























ni ser ju det var ett bombnedslag! haha men nu är det rent och snyggt! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

förresten.......JAG HAR STÄDAT MITT RUM! :D♥

hela mitt rum ! :D♥
på min bokhylla + tavlor , ser ni dockorna? ja det är några jag hade när jag var liten som jag nu har som minne och som prydnad i mitt rum!
min kläd + väska stång längs bort och min sackosäck + dörren till min garderob.
ser ni  i spegeln? det är min säng och mitt skrivbord är under som ni får en bild på i nästa bild!
skrivbordet och min säng som ni ser ovanför så det blir som ett litet tak över skrivbordet!
mitt fönster man ser jätte dåligt men det är för att det är sol ute och då lyser det in i mitt fönster! :D
och sist men inte mins min dator! haha vet inte varför jag ville lägga upp en bild på den men ja här är den iallafall! men nu får ni 2 bilder på lilla jag! :D♥
nyvaken Nina! :P i sin pyjamas! :D♥
fiiiiiiiiin! (not)
här är  bilder där man ser lite hur mitt rum såg ut innan :

























ni ser ju det var ett bombnedslag! haha men nu är det rent och snyggt! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

förresten.......JAG HAR STÄDAT MITT RUM! :D♥

hela mitt rum ! :D♥
på min bokhylla + tavlor , ser ni dockorna? ja det är några jag hade när jag var liten som jag nu har som minne och som prydnad i mitt rum!
min kläd + väska stång längs bort och min sackosäck + dörren till min garderob.
ser ni  i spegeln? det är min säng och mitt skrivbord är under som ni får en bild på i nästa bild!
skrivbordet och min säng som ni ser ovanför så det blir som ett litet tak över skrivbordet!
mitt fönster man ser jätte dåligt men det är för att det är sol ute och då lyser det in i mitt fönster! :D
och sist men inte mins min dator! haha vet inte varför jag ville lägga upp en bild på den men ja här är den iallafall! men nu får ni 2 bilder på lilla jag! :D♥
nyvaken Nina! :P i sin pyjamas! :D♥
fiiiiiiiiin! (not)
här är  bilder där man ser lite hur mitt rum såg ut innan :

























ni ser ju det var ett bombnedslag! haha men nu är det rent och snyggt! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

förresten.......JAG HAR STÄDAT MITT RUM! :D♥

Kommentarer (0)

2011-06-18 @ 11:08:12

hela mitt rum ! :D♥

på min bokhylla + tavlor , ser ni dockorna? ja det är några jag hade när jag var liten som jag nu har som minne och som prydnad i mitt rum!
min kläd + väska stång längs bort och min sackosäck + dörren till min garderob.
ser ni  i spegeln? det är min säng och mitt skrivbord är under som ni får en bild på i nästa bild!
skrivbordet och min säng som ni ser ovanför så det blir som ett litet tak över skrivbordet!
mitt fönster man ser jätte dåligt men det är för att det är sol ute och då lyser det in i mitt fönster! :D
och sist men inte mins min dator! haha vet inte varför jag ville lägga upp en bild på den men ja här är den iallafall! men nu får ni 2 bilder på lilla jag! :D♥
nyvaken Nina! :P i sin pyjamas! :D♥
fiiiiiiiiin! (not)
här är  bilder där man ser lite hur mitt rum såg ut innan :

























ni ser ju det var ett bombnedslag! haha men nu är det rent och snyggt! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback