shiit! :O

tjoo! Just nu ser jag på tv jag ser nå på MTV om nå och där var det om en kändis med namnet Ron Lester.
 Gissa hur mycket han har gått ner i vikt, 158 KILO! :O shiiiiit! asså jag vill ju inte skriva om bantining men jaja det var så coolt att en människa kunde gå ner så mycket i vikt omg!:O  heh ni får före och efter bilder hehe ni kommer att få en chok lovar ;) OBS : jag brukar inte titta på program om bantning och dieter och sånt men jag väntade på ett annat programm och det programmet var nästan slut! ;)  


















FÖRE

 VART LITE WERD BILD MEN JAJA!









EFTER










OCH ... jag ska verkligen inte börja blogga om banting, dieter osv..!
För jag är nöjd med min kropp osv.. ;) ursäkta! :D men nu ska jag gå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

shiit! :O

tjoo! Just nu ser jag på tv jag ser nå på MTV om nå och där var det om en kändis med namnet Ron Lester.
 Gissa hur mycket han har gått ner i vikt, 158 KILO! :O shiiiiit! asså jag vill ju inte skriva om bantining men jaja det var så coolt att en människa kunde gå ner så mycket i vikt omg!:O  heh ni får före och efter bilder hehe ni kommer att få en chok lovar ;) OBS : jag brukar inte titta på program om bantning och dieter och sånt men jag väntade på ett annat programm och det programmet var nästan slut! ;)  


















FÖRE

 VART LITE WERD BILD MEN JAJA!









EFTER










OCH ... jag ska verkligen inte börja blogga om banting, dieter osv..!
För jag är nöjd med min kropp osv.. ;) ursäkta! :D men nu ska jag gå! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

shiit! :O

tjoo! Just nu ser jag på tv jag ser nå på MTV om nå och där var det om en kändis med namnet Ron Lester.
 Gissa hur mycket han har gått ner i vikt, 158 KILO! :O shiiiiit! asså jag vill ju inte skriva om bantining men jaja det var så coolt att en människa kunde gå ner så mycket i vikt omg!:O  heh ni får före och efter bilder hehe ni kommer att få en chok lovar ;) OBS : jag brukar inte titta på program om bantning och dieter och sånt men jag väntade på ett annat programm och det programmet var nästan slut! ;)  


















FÖRE

 VART LITE WERD BILD MEN JAJA!









EFTER










OCH ... jag ska verkligen inte börja blogga om banting, dieter osv..!
För jag är nöjd med min kropp osv.. ;) ursäkta! :D men nu ska jag gå! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

shiit! :O

Kommentarer (0)

2011-06-25 @ 21:12:49

tjoo! Just nu ser jag på tv jag ser nå på MTV om nå och där var det om en kändis med namnet Ron Lester.
 Gissa hur mycket han har gått ner i vikt, 158 KILO! :O shiiiiit! asså jag vill ju inte skriva om bantining men jaja det var så coolt att en människa kunde gå ner så mycket i vikt omg!:O  heh ni får före och efter bilder hehe ni kommer att få en chok lovar ;) OBS : jag brukar inte titta på program om bantning och dieter och sånt men jag väntade på ett annat programm och det programmet var nästan slut! ;)  


















FÖRE

 VART LITE WERD BILD MEN JAJA!









EFTER










OCH ... jag ska verkligen inte börja blogga om banting, dieter osv..!
För jag är nöjd med min kropp osv.. ;) ursäkta! :D men nu ska jag gå! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback