sommarlov! :D ♥ = dålig upptadering! :thumbdown:

hejhej! Idag är det sommarlov! :D
Under sommarlovet kommer uppdateringen suga! :thumbdown:
men ska verkligen försöka blogga så mycket som jag kan!
Men jag brukar fara och bada typ varje dag,sen far jag och är med kompisar,sen går jag på stan & är med dfamiljen osv....osv...
Men jag kanske har fått blindtärmsinflammation!?! :O :(
Fast det är inte säkert men min mamma har haft det!
min syrra har haft det!
och min brorsa har haft det!
men men.....
nu ska jag gå och äta frukost! hejdå! :D :D :D :D :D :D ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

sommarlov! :D ♥ = dålig upptadering! :thumbdown:

hejhej! Idag är det sommarlov! :D
Under sommarlovet kommer uppdateringen suga! :thumbdown:
men ska verkligen försöka blogga så mycket som jag kan!
Men jag brukar fara och bada typ varje dag,sen far jag och är med kompisar,sen går jag på stan & är med dfamiljen osv....osv...
Men jag kanske har fått blindtärmsinflammation!?! :O :(
Fast det är inte säkert men min mamma har haft det!
min syrra har haft det!
och min brorsa har haft det!
men men.....
nu ska jag gå och äta frukost! hejdå! :D :D :D :D :D :D ♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

sommarlov! :D ♥ = dålig upptadering! :thumbdown:

hejhej! Idag är det sommarlov! :D
Under sommarlovet kommer uppdateringen suga! :thumbdown:
men ska verkligen försöka blogga så mycket som jag kan!
Men jag brukar fara och bada typ varje dag,sen far jag och är med kompisar,sen går jag på stan & är med dfamiljen osv....osv...
Men jag kanske har fått blindtärmsinflammation!?! :O :(
Fast det är inte säkert men min mamma har haft det!
min syrra har haft det!
och min brorsa har haft det!
men men.....
nu ska jag gå och äta frukost! hejdå! :D :D :D :D :D :D ♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

sommarlov! :D ♥ = dålig upptadering! :thumbdown:

Kommentarer (0)

2011-06-12 @ 09:15:42

hejhej! Idag är det sommarlov! :D

Under sommarlovet kommer uppdateringen suga! :thumbdown:
men ska verkligen försöka blogga så mycket som jag kan!
Men jag brukar fara och bada typ varje dag,sen far jag och är med kompisar,sen går jag på stan & är med dfamiljen osv....osv...
Men jag kanske har fått blindtärmsinflammation!?! :O :(
Fast det är inte säkert men min mamma har haft det!
min syrra har haft det!
och min brorsa har haft det!
men men.....
nu ska jag gå och äta frukost! hejdå! :D :D :D :D :D :D ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback