Sorry! :/

heeeeeeeeeeelooo! Sorry för att jag inte bloggade idag som jag sa att jag skulle göra! :/ men har varit med Juddan!  hela dagen idag! :D berättar vad vi gjorde nu! :  Först fick hon väcka mig för ja jag är väl inte sådär jätte lätt att få upp ur sängen! :D Då var klockan typ 11 sen åt vi vatten melon till frukost! :D Och sen drog vi till Norrstrand! :D där var vi typ hela dagen då solade vi och badade osv.... ! Sen hoppade vi studsmatta och sånt. För ett tag sen åt vi på Chili köket :D Jag åt Vokade nudlar med kyckling! mums..! Nu är jag hemma och Nelly om du ser dethär kan du då logga in på msn, FB eller skype eller nå! Men nu orkar inte jag skriva nå mer och jag antar att ni inte orkar läsa mina långa ointressanta inlägg..! :D haha..! a men nu ska jag nog antingen gå ut eller läsa nå bloggar eller nå vet inte än.. Men Puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Sorry! :/

heeeeeeeeeeelooo! Sorry för att jag inte bloggade idag som jag sa att jag skulle göra! :/ men har varit med Juddan!  hela dagen idag! :D berättar vad vi gjorde nu! :  Först fick hon väcka mig för ja jag är väl inte sådär jätte lätt att få upp ur sängen! :D Då var klockan typ 11 sen åt vi vatten melon till frukost! :D Och sen drog vi till Norrstrand! :D där var vi typ hela dagen då solade vi och badade osv.... ! Sen hoppade vi studsmatta och sånt. För ett tag sen åt vi på Chili köket :D Jag åt Vokade nudlar med kyckling! mums..! Nu är jag hemma och Nelly om du ser dethär kan du då logga in på msn, FB eller skype eller nå! Men nu orkar inte jag skriva nå mer och jag antar att ni inte orkar läsa mina långa ointressanta inlägg..! :D haha..! a men nu ska jag nog antingen gå ut eller läsa nå bloggar eller nå vet inte än.. Men Puss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Sorry! :/

heeeeeeeeeeelooo! Sorry för att jag inte bloggade idag som jag sa att jag skulle göra! :/ men har varit med Juddan!  hela dagen idag! :D berättar vad vi gjorde nu! :  Först fick hon väcka mig för ja jag är väl inte sådär jätte lätt att få upp ur sängen! :D Då var klockan typ 11 sen åt vi vatten melon till frukost! :D Och sen drog vi till Norrstrand! :D där var vi typ hela dagen då solade vi och badade osv.... ! Sen hoppade vi studsmatta och sånt. För ett tag sen åt vi på Chili köket :D Jag åt Vokade nudlar med kyckling! mums..! Nu är jag hemma och Nelly om du ser dethär kan du då logga in på msn, FB eller skype eller nå! Men nu orkar inte jag skriva nå mer och jag antar att ni inte orkar läsa mina långa ointressanta inlägg..! :D haha..! a men nu ska jag nog antingen gå ut eller läsa nå bloggar eller nå vet inte än.. Men Puss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Sorry! :/

Kommentarer (0)

2011-06-27 @ 20:43:09

heeeeeeeeeeelooo! Sorry för att jag inte bloggade idag som jag sa att jag skulle göra! :/ men har varit med Juddan!  hela dagen idag! :D berättar vad vi gjorde nu! :  Först fick hon väcka mig för ja jag är väl inte sådär jätte lätt att få upp ur sängen! :D Då var klockan typ 11 sen åt vi vatten melon till frukost! :D Och sen drog vi till Norrstrand! :D där var vi typ hela dagen då solade vi och badade osv.... ! Sen hoppade vi studsmatta och sånt. För ett tag sen åt vi på Chili köket :D Jag åt Vokade nudlar med kyckling! mums..! Nu är jag hemma och Nelly om du ser dethär kan du då logga in på msn, FB eller skype eller nå! Men nu orkar inte jag skriva nå mer och jag antar att ni inte orkar läsa mina långa ointressanta inlägg..! :D haha..! a men nu ska jag nog antingen gå ut eller läsa nå bloggar eller nå vet inte än.. Men Puss!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback