dag 11 - en bild på mig och min bästa vän !

Jag har SÅ många bästavänner och vissa har jag inte bilder på ! Men jag skriver lite om dom !

Judith : Du är SÅÅÅ snäll och vi har kännt varandra så länge jag minns ! har ingen bild på mig men du är min BÄSTA VÄN ! och du kommer alltid att vara det ! ♥♥♥♥♥

Nelly : Älskr dig ! Vi hittar alltid på busiga saker och går på äventyr hela tiden ! bäst av allt var när vi gick till tio-tolv i pyjamas ! hahahh vilket minne ! måste göras om ! ♥♥


Cecilia : Vi kände varandra på dagis och säkert en längre tid ! Du finns alltid där för mig och du är typ den enda som VÄRKLIGEN fattar min humor ! Vi skrattar åt allt möjligt ! ♥♥♥♥


Det var 3 stycken ! det finns många fler men det är mina närmsta ! eller om jag inte glömt någon ? Kommentera om jag glömt någo n !






<---Jag och Nelly !♥

 

 

 

 

<-----Jag och Cecilia ! ♥

<----Jagoch Cecilia ! ♥
<-----Jag och Cecilia ! ♥





<----- Jag och Judith ! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

dag 11 - en bild på mig och min bästa vän !

Jag har SÅ många bästavänner och vissa har jag inte bilder på ! Men jag skriver lite om dom !

Judith : Du är SÅÅÅ snäll och vi har kännt varandra så länge jag minns ! har ingen bild på mig men du är min BÄSTA VÄN ! och du kommer alltid att vara det ! ♥♥♥♥♥

Nelly : Älskr dig ! Vi hittar alltid på busiga saker och går på äventyr hela tiden ! bäst av allt var när vi gick till tio-tolv i pyjamas ! hahahh vilket minne ! måste göras om ! ♥♥


Cecilia : Vi kände varandra på dagis och säkert en längre tid ! Du finns alltid där för mig och du är typ den enda som VÄRKLIGEN fattar min humor ! Vi skrattar åt allt möjligt ! ♥♥♥♥


Det var 3 stycken ! det finns många fler men det är mina närmsta ! eller om jag inte glömt någon ? Kommentera om jag glömt någo n !






<---Jag och Nelly !♥

 

 

 

 

<-----Jag och Cecilia ! ♥

<----Jagoch Cecilia ! ♥
<-----Jag och Cecilia ! ♥





<----- Jag och Judith ! ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

dag 11 - en bild på mig och min bästa vän !

Jag har SÅ många bästavänner och vissa har jag inte bilder på ! Men jag skriver lite om dom !

Judith : Du är SÅÅÅ snäll och vi har kännt varandra så länge jag minns ! har ingen bild på mig men du är min BÄSTA VÄN ! och du kommer alltid att vara det ! ♥♥♥♥♥

Nelly : Älskr dig ! Vi hittar alltid på busiga saker och går på äventyr hela tiden ! bäst av allt var när vi gick till tio-tolv i pyjamas ! hahahh vilket minne ! måste göras om ! ♥♥


Cecilia : Vi kände varandra på dagis och säkert en längre tid ! Du finns alltid där för mig och du är typ den enda som VÄRKLIGEN fattar min humor ! Vi skrattar åt allt möjligt ! ♥♥♥♥


Det var 3 stycken ! det finns många fler men det är mina närmsta ! eller om jag inte glömt någon ? Kommentera om jag glömt någo n !






<---Jag och Nelly !♥

 

 

 

 

<-----Jag och Cecilia ! ♥

<----Jagoch Cecilia ! ♥
<-----Jag och Cecilia ! ♥





<----- Jag och Judith ! ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

dag 11 - en bild på mig och min bästa vän !

Kommentarer (0)

2011-03-26 @ 11:55:34

Jag har SÅ många bästavänner och vissa har jag inte bilder på ! Men jag skriver lite om dom !

Judith : Du är SÅÅÅ snäll och vi har kännt varandra så länge jag minns ! har ingen bild på mig men du är min BÄSTA VÄN ! och du kommer alltid att vara det ! ♥♥♥♥♥

Nelly : Älskr dig ! Vi hittar alltid på busiga saker och går på äventyr hela tiden ! bäst av allt var när vi gick till tio-tolv i pyjamas ! hahahh vilket minne ! måste göras om ! ♥♥


Cecilia : Vi kände varandra på dagis och säkert en längre tid ! Du finns alltid där för mig och du är typ den enda som VÄRKLIGEN fattar min humor ! Vi skrattar åt allt möjligt ! ♥♥♥♥


Det var 3 stycken ! det finns många fler men det är mina närmsta ! eller om jag inte glömt någon ? Kommentera om jag glömt någo n !






<---Jag och Nelly !♥

 

 

 

 

<-----Jag och Cecilia ! ♥

<----Jagoch Cecilia ! ♥
<-----Jag och Cecilia ! ♥





<----- Jag och Judith ! ♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback