dag 13 - mitt smeknamn (om man har något)

Jo, Jag har ett smeknamn. Men det är typ kompisarna som kallar mig det ! eller mest Cecilia ! Släkten och min familj kallar mig Nina men Cecilia te.x. Kallar mig Ninuch & Ninchki det är typ dom två namnen jag får höra som mitt 'smeknamn' !


Hejsan och godmorgon allihopa ! Idag har vi sovmorgon till halv 10 (Y' skööönt ! Vi har det varje måndag ! men idag då väckte mamma mig och sa att klockan var 20 i 8 Jag dog typ eftersom jag far till skolan 8 och jag var helt 'Oklar' eller vad man ska kalla det ! Sen så kom jag på att jag hade sovmorgon och nu sitter jag här och bloggar ! Visste ni förresten att jag hade 64 läsare i lördags tror jag att det var ! :D Men nu ska jag gå ner och äta frukost och fixa mig ! (dagens outfit kommer efter skolan!)Hejdå!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

dag 13 - mitt smeknamn (om man har något)

Jo, Jag har ett smeknamn. Men det är typ kompisarna som kallar mig det ! eller mest Cecilia ! Släkten och min familj kallar mig Nina men Cecilia te.x. Kallar mig Ninuch & Ninchki det är typ dom två namnen jag får höra som mitt 'smeknamn' !


Hejsan och godmorgon allihopa ! Idag har vi sovmorgon till halv 10 (Y' skööönt ! Vi har det varje måndag ! men idag då väckte mamma mig och sa att klockan var 20 i 8 Jag dog typ eftersom jag far till skolan 8 och jag var helt 'Oklar' eller vad man ska kalla det ! Sen så kom jag på att jag hade sovmorgon och nu sitter jag här och bloggar ! Visste ni förresten att jag hade 64 läsare i lördags tror jag att det var ! :D Men nu ska jag gå ner och äta frukost och fixa mig ! (dagens outfit kommer efter skolan!)Hejdå!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

dag 13 - mitt smeknamn (om man har något)

Jo, Jag har ett smeknamn. Men det är typ kompisarna som kallar mig det ! eller mest Cecilia ! Släkten och min familj kallar mig Nina men Cecilia te.x. Kallar mig Ninuch & Ninchki det är typ dom två namnen jag får höra som mitt 'smeknamn' !


Hejsan och godmorgon allihopa ! Idag har vi sovmorgon till halv 10 (Y' skööönt ! Vi har det varje måndag ! men idag då väckte mamma mig och sa att klockan var 20 i 8 Jag dog typ eftersom jag far till skolan 8 och jag var helt 'Oklar' eller vad man ska kalla det ! Sen så kom jag på att jag hade sovmorgon och nu sitter jag här och bloggar ! Visste ni förresten att jag hade 64 läsare i lördags tror jag att det var ! :D Men nu ska jag gå ner och äta frukost och fixa mig ! (dagens outfit kommer efter skolan!)Hejdå!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

dag 13 - mitt smeknamn (om man har något)

Kommentarer (0)

2011-03-28 @ 07:51:38

Jo, Jag har ett smeknamn. Men det är typ kompisarna som kallar mig det ! eller mest Cecilia ! Släkten och min familj kallar mig Nina men Cecilia te.x. Kallar mig Ninuch & Ninchki det är typ dom två namnen jag får höra som mitt 'smeknamn' !


Hejsan och godmorgon allihopa ! Idag har vi sovmorgon till halv 10 (Y' skööönt ! Vi har det varje måndag ! men idag då väckte mamma mig och sa att klockan var 20 i 8 Jag dog typ eftersom jag far till skolan 8 och jag var helt 'Oklar' eller vad man ska kalla det ! Sen så kom jag på att jag hade sovmorgon och nu sitter jag här och bloggar ! Visste ni förresten att jag hade 64 läsare i lördags tror jag att det var ! :D Men nu ska jag gå ner och äta frukost och fixa mig ! (dagens outfit kommer efter skolan!)Hejdå!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback