dag 14 - ett ställe jag varit på.

Jag har varit på VÄLDIGT många ställen ! men ni kan få några bilder av dom ställena jag varit på !


1.

2.
3. Ja det var väll dom + väldigt många mer ! !

 

 

 

En kort förklaring för bilderna :)

 

1. Jag har varit i ett rum/hus

2. Jag har varit i skolan !

3. Jag har varit på Coop !


Jag vill ursäkta för att jag inte bloggat men jag har fått ta fram min Cykel så jag har Cyklat med min bästa kompis Cecilia ! http://iiae.blogg.se ! <---- LÄÄÄÄÄS ! DEN ÄGER ! men gör dag 15 sanrt ! för den glömde jag också ! hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

dag 14 - ett ställe jag varit på.

Jag har varit på VÄLDIGT många ställen ! men ni kan få några bilder av dom ställena jag varit på !


1.

2.
3. Ja det var väll dom + väldigt många mer ! !

 

 

 

En kort förklaring för bilderna :)

 

1. Jag har varit i ett rum/hus

2. Jag har varit i skolan !

3. Jag har varit på Coop !


Jag vill ursäkta för att jag inte bloggat men jag har fått ta fram min Cykel så jag har Cyklat med min bästa kompis Cecilia ! http://iiae.blogg.se ! <---- LÄÄÄÄÄS ! DEN ÄGER ! men gör dag 15 sanrt ! för den glömde jag också ! hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

dag 14 - ett ställe jag varit på.

Jag har varit på VÄLDIGT många ställen ! men ni kan få några bilder av dom ställena jag varit på !


1.

2.
3. Ja det var väll dom + väldigt många mer ! !

 

 

 

En kort förklaring för bilderna :)

 

1. Jag har varit i ett rum/hus

2. Jag har varit i skolan !

3. Jag har varit på Coop !


Jag vill ursäkta för att jag inte bloggat men jag har fått ta fram min Cykel så jag har Cyklat med min bästa kompis Cecilia ! http://iiae.blogg.se ! <---- LÄÄÄÄÄS ! DEN ÄGER ! men gör dag 15 sanrt ! för den glömde jag också ! hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

dag 14 - ett ställe jag varit på.

Kommentarer (0)

2011-03-30 @ 17:13:40

Jag har varit på VÄLDIGT många ställen ! men ni kan få några bilder av dom ställena jag varit på !


1.

2.
3. Ja det var väll dom + väldigt många mer ! !

 

 

 

En kort förklaring för bilderna :)

 

1. Jag har varit i ett rum/hus

2. Jag har varit i skolan !

3. Jag har varit på Coop !


Jag vill ursäkta för att jag inte bloggat men jag har fått ta fram min Cykel så jag har Cyklat med min bästa kompis Cecilia ! http://iiae.blogg.se ! <---- LÄÄÄÄÄS ! DEN ÄGER ! men gör dag 15 sanrt ! för den glömde jag också ! hejdå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback