Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr !

hej ! kom nyss hem från Cecilia ! Har ont ihuvudet och halsen och är lite hängig !  och imårgon är det prao ! men det kan vara för att jag är JÄTTE förkyld ! Men det går nog över om jag vilar så jag bloggar inte så mycket mer idag ! Men här kommer Dag 7 . Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr !

Jag skulle köpa något jag riktigt mycket ville ha ! Kommer inte må något just nu ! Spara lite , Köpa MASSA kläder ! Och göra massa roliga saker som jag inte kunnat göra ! :D Ni kan ju kommentera vad just ni skulle ha gjort om ni fick det ! :D
Men nu ska jag vila och göra lite saker så jag är frisk till imårgon ! Pusshej!♥ /N♥

 

 


Här är lite saker jag skulle köpa !

 

De där var bara hälften av dom saker jag vill ha ! men hej¨då! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr !

hej ! kom nyss hem från Cecilia ! Har ont ihuvudet och halsen och är lite hängig !  och imårgon är det prao ! men det kan vara för att jag är JÄTTE förkyld ! Men det går nog över om jag vilar så jag bloggar inte så mycket mer idag ! Men här kommer Dag 7 . Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr !

Jag skulle köpa något jag riktigt mycket ville ha ! Kommer inte må något just nu ! Spara lite , Köpa MASSA kläder ! Och göra massa roliga saker som jag inte kunnat göra ! :D Ni kan ju kommentera vad just ni skulle ha gjort om ni fick det ! :D
Men nu ska jag vila och göra lite saker så jag är frisk till imårgon ! Pusshej!♥ /N♥

 

 


Här är lite saker jag skulle köpa !

 

De där var bara hälften av dom saker jag vill ha ! men hej¨då! :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr !

hej ! kom nyss hem från Cecilia ! Har ont ihuvudet och halsen och är lite hängig !  och imårgon är det prao ! men det kan vara för att jag är JÄTTE förkyld ! Men det går nog över om jag vilar så jag bloggar inte så mycket mer idag ! Men här kommer Dag 7 . Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr !

Jag skulle köpa något jag riktigt mycket ville ha ! Kommer inte må något just nu ! Spara lite , Köpa MASSA kläder ! Och göra massa roliga saker som jag inte kunnat göra ! :D Ni kan ju kommentera vad just ni skulle ha gjort om ni fick det ! :D
Men nu ska jag vila och göra lite saker så jag är frisk till imårgon ! Pusshej!♥ /N♥

 

 


Här är lite saker jag skulle köpa !

 

De där var bara hälften av dom saker jag vill ha ! men hej¨då! :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr !

Kommentarer (0)

2011-03-22 @ 17:19:27

hej ! kom nyss hem från Cecilia ! Har ont ihuvudet och halsen och är lite hängig !  och imårgon är det prao ! men det kan vara för att jag är JÄTTE förkyld ! Men det går nog över om jag vilar så jag bloggar inte så mycket mer idag ! Men här kommer Dag 7 . Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr !

Jag skulle köpa något jag riktigt mycket ville ha ! Kommer inte må något just nu ! Spara lite , Köpa MASSA kläder ! Och göra massa roliga saker som jag inte kunnat göra ! :D Ni kan ju kommentera vad just ni skulle ha gjort om ni fick det ! :D
Men nu ska jag vila och göra lite saker så jag är frisk till imårgon ! Pusshej!♥ /N♥

 

 


Här är lite saker jag skulle köpa !

 

De där var bara hälften av dom saker jag vill ha ! men hej¨då! :D<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback