dag 9 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Det är många saker !! Jag önskar ibland att jag inte var så fäst vid min dator så jag typ kundegöra mer saker !

Det finns också en vana det är att jag inte äter om det inte är min favoritmat på skolan ! jag vet inte varför och eftersom det är ganska dålig mat på skolan blir det ju så att jag typ aldrig äter ! eller jag smakar men ja typ 2 eller en tugga ibland en halv ! :-/ skärpning Nina ! Glömde dag 9 så jag gjorde den nu men snart kommer dag 10 ! :D hejs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

dag 9 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Det är många saker !! Jag önskar ibland att jag inte var så fäst vid min dator så jag typ kundegöra mer saker !

Det finns också en vana det är att jag inte äter om det inte är min favoritmat på skolan ! jag vet inte varför och eftersom det är ganska dålig mat på skolan blir det ju så att jag typ aldrig äter ! eller jag smakar men ja typ 2 eller en tugga ibland en halv ! :-/ skärpning Nina ! Glömde dag 9 så jag gjorde den nu men snart kommer dag 10 ! :D hejs!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

dag 9 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Det är många saker !! Jag önskar ibland att jag inte var så fäst vid min dator så jag typ kundegöra mer saker !

Det finns också en vana det är att jag inte äter om det inte är min favoritmat på skolan ! jag vet inte varför och eftersom det är ganska dålig mat på skolan blir det ju så att jag typ aldrig äter ! eller jag smakar men ja typ 2 eller en tugga ibland en halv ! :-/ skärpning Nina ! Glömde dag 9 så jag gjorde den nu men snart kommer dag 10 ! :D hejs!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

dag 9 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Kommentarer (0)

2011-03-25 @ 15:36:03

Det är många saker !! Jag önskar ibland att jag inte var så fäst vid min dator så jag typ kundegöra mer saker !

Det finns också en vana det är att jag inte äter om det inte är min favoritmat på skolan ! jag vet inte varför och eftersom det är ganska dålig mat på skolan blir det ju så att jag typ aldrig äter ! eller jag smakar men ja typ 2 eller en tugga ibland en halv ! :-/ skärpning Nina ! Glömde dag 9 så jag gjorde den nu men snart kommer dag 10 ! :D hejs!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback