Dans + fikaa ! :D<3

hejsan ! har inte kunnat blogga efter dansen idag ! Kom hem från dansen klockan 8 sen fikade jag och sen fick vi typ främmande ! kul ! Me nu ska jag gå och lägga mig ! freedag imårgon ! :D<33 Men nu ska jag sova byye ! <33Bilden vart riktigt liten men den får duga + Att alla andra bilderna på min blogg är oseriösa ! ahahhaahahahhaah såg ni bilden när jag visade mina röda naglar !   ! ahhahahaha jag dör mitt ansikte ! men nu ksa jag inte babbla nå mer så vi säger Godnatt och dröm sött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Dans + fikaa ! :D<3

hejsan ! har inte kunnat blogga efter dansen idag ! Kom hem från dansen klockan 8 sen fikade jag och sen fick vi typ främmande ! kul ! Me nu ska jag gå och lägga mig ! freedag imårgon ! :D<33 Men nu ska jag sova byye ! <33Bilden vart riktigt liten men den får duga + Att alla andra bilderna på min blogg är oseriösa ! ahahhaahahahhaah såg ni bilden när jag visade mina röda naglar !   ! ahhahahaha jag dör mitt ansikte ! men nu ksa jag inte babbla nå mer så vi säger Godnatt och dröm sött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Dans + fikaa ! :D<3

hejsan ! har inte kunnat blogga efter dansen idag ! Kom hem från dansen klockan 8 sen fikade jag och sen fick vi typ främmande ! kul ! Me nu ska jag gå och lägga mig ! freedag imårgon ! :D<33 Men nu ska jag sova byye ! <33Bilden vart riktigt liten men den får duga + Att alla andra bilderna på min blogg är oseriösa ! ahahhaahahahhaah såg ni bilden när jag visade mina röda naglar !   ! ahhahahaha jag dör mitt ansikte ! men nu ksa jag inte babbla nå mer så vi säger Godnatt och dröm sött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Dans + fikaa ! :D<3

Kommentarer (0)

2011-03-17 @ 21:11:57

hejsan ! har inte kunnat blogga efter dansen idag ! Kom hem från dansen klockan 8 sen fikade jag och sen fick vi typ främmande ! kul ! Me nu ska jag gå och lägga mig ! freedag imårgon ! :D<33 Men nu ska jag sova byye ! <33Bilden vart riktigt liten men den får duga + Att alla andra bilderna på min blogg är oseriösa ! ahahhaahahahhaah såg ni bilden när jag visade mina röda naglar !   ! ahhahahaha jag dör mitt ansikte ! men nu ksa jag inte babbla nå mer så vi säger Godnatt och dröm sött !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback