Det finns en person i mitt hjärta , hon ställer alltid upp och finns alltid när man behöer hon som mest ! ♥ Hon heter Nelly ! Hon är den finaste vän jag träffat och är glad som har hon som kompis ! Det finns inte ord för hur mycket saker du gjort för mig ! ♥ Du kommer alltid finnas där för mig och du är den finaste peron jag träffat ! Vi har gjort SÅÅ många saker tillsammans så dom inte ens går att räkna ! Varje gång man ser dig skiner du av glädje !       ILY ♥♥♥♥♥♥♥ http://nelluuh.blogg.se/ <-----Hennes blogg är underbar ! ♥♥

 

 

                    


Kommentarer
Postat av: Nelly <3

Nina jag blir helt gråtfärdig när jag läser inlägget <3333 allt som du har skrivit om mig är samma med dig det går inte förklara hur underbar kompis du är vi gör allt tillsammans vi har så kul och allt så vi kommer vara kompisar för livet !!!!! :D<33 vad som än händer så kommer jag alltid finnas för dig så du vet !!! ;)<3333

2011-03-04 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Det finns en person i mitt hjärta , hon ställer alltid upp och finns alltid när man behöer hon som mest ! ♥ Hon heter Nelly ! Hon är den finaste vän jag träffat och är glad som har hon som kompis ! Det finns inte ord för hur mycket saker du gjort för mig ! ♥ Du kommer alltid finnas där för mig och du är den finaste peron jag träffat ! Vi har gjort SÅÅ många saker tillsammans så dom inte ens går att räkna ! Varje gång man ser dig skiner du av glädje !       ILY ♥♥♥♥♥♥♥ http://nelluuh.blogg.se/ <-----Hennes blogg är underbar ! ♥♥

 

 

                    



Kommentarer
Postat av: Nelly <3

Nina jag blir helt gråtfärdig när jag läser inlägget <3333 allt som du har skrivit om mig är samma med dig det går inte förklara hur underbar kompis du är vi gör allt tillsammans vi har så kul och allt så vi kommer vara kompisar för livet !!!!! :D<33 vad som än händer så kommer jag alltid finnas för dig så du vet !!! ;)<3333

2011-03-04 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Det finns en person i mitt hjärta , hon ställer alltid upp och finns alltid när man behöer hon som mest ! ♥ Hon heter Nelly ! Hon är den finaste vän jag träffat och är glad som har hon som kompis ! Det finns inte ord för hur mycket saker du gjort för mig ! ♥ Du kommer alltid finnas där för mig och du är den finaste peron jag träffat ! Vi har gjort SÅÅ många saker tillsammans så dom inte ens går att räkna ! Varje gång man ser dig skiner du av glädje !       ILY ♥♥♥♥♥♥♥ http://nelluuh.blogg.se/ <-----Hennes blogg är underbar ! ♥♥

 

 

                    



Kommentarer
Postat av: Nelly <3

Nina jag blir helt gråtfärdig när jag läser inlägget <3333 allt som du har skrivit om mig är samma med dig det går inte förklara hur underbar kompis du är vi gör allt tillsammans vi har så kul och allt så vi kommer vara kompisar för livet !!!!! :D<33 vad som än händer så kommer jag alltid finnas för dig så du vet !!! ;)<3333

2011-03-04 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Kommentarer (1)

2011-03-04 @ 16:53:24

Det finns en person i mitt hjärta , hon ställer alltid upp och finns alltid när man behöer hon som mest ! ♥ Hon heter Nelly ! Hon är den finaste vän jag träffat och är glad som har hon som kompis ! Det finns inte ord för hur mycket saker du gjort för mig ! ♥ Du kommer alltid finnas där för mig och du är den finaste peron jag träffat ! Vi har gjort SÅÅ många saker tillsammans så dom inte ens går att räkna ! Varje gång man ser dig skiner du av glädje !       ILY ♥♥♥♥♥♥♥ http://nelluuh.blogg.se/ <-----Hennes blogg är underbar ! ♥♥

 

 

                    

Kommentarer

Postat av: Nelly <3

Nina jag blir helt gråtfärdig när jag läser inlägget <3333 allt som du har skrivit om mig är samma med dig det går inte förklara hur underbar kompis du är vi gör allt tillsammans vi har så kul och allt så vi kommer vara kompisar för livet !!!!! :D<33 vad som än händer så kommer jag alltid finnas för dig så du vet !!! ;)<3333

2011-03-04 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback