kom nyss från skolan !

hejsan ! Kom nyss eller för en stund sen från skolan ! Skolan sög som vanligt ! -.- Nu sitter jag och gör inget ska snart vara med en kompis eller göra läxa ! egentligen skulle jag göra läxa direkt efter skolan men jag orkade inte ! Nu är jag ass hungrig ! det var bajs till mat på skolan också nu är jag arg på mamma för hon blir typ galen på en liten sak + så var det skola idag ! och + så är jag helt ful å allt ! mina kläder är hemska och jag får skämmas över alla mina kläder för att dom är fula ! :(   ! Dålig dag ! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

kom nyss från skolan !

hejsan ! Kom nyss eller för en stund sen från skolan ! Skolan sög som vanligt ! -.- Nu sitter jag och gör inget ska snart vara med en kompis eller göra läxa ! egentligen skulle jag göra läxa direkt efter skolan men jag orkade inte ! Nu är jag ass hungrig ! det var bajs till mat på skolan också nu är jag arg på mamma för hon blir typ galen på en liten sak + så var det skola idag ! och + så är jag helt ful å allt ! mina kläder är hemska och jag får skämmas över alla mina kläder för att dom är fula ! :(   ! Dålig dag ! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

kom nyss från skolan !

hejsan ! Kom nyss eller för en stund sen från skolan ! Skolan sög som vanligt ! -.- Nu sitter jag och gör inget ska snart vara med en kompis eller göra läxa ! egentligen skulle jag göra läxa direkt efter skolan men jag orkade inte ! Nu är jag ass hungrig ! det var bajs till mat på skolan också nu är jag arg på mamma för hon blir typ galen på en liten sak + så var det skola idag ! och + så är jag helt ful å allt ! mina kläder är hemska och jag får skämmas över alla mina kläder för att dom är fula ! :(   ! Dålig dag ! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

kom nyss från skolan !

Kommentarer (0)

2011-03-14 @ 15:27:27

hejsan ! Kom nyss eller för en stund sen från skolan ! Skolan sög som vanligt ! -.- Nu sitter jag och gör inget ska snart vara med en kompis eller göra läxa ! egentligen skulle jag göra läxa direkt efter skolan men jag orkade inte ! Nu är jag ass hungrig ! det var bajs till mat på skolan också nu är jag arg på mamma för hon blir typ galen på en liten sak + så var det skola idag ! och + så är jag helt ful å allt ! mina kläder är hemska och jag får skämmas över alla mina kläder för att dom är fula ! :(   ! Dålig dag ! hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback