Kom nyss hem från en LÅNG promenad till mormor !

hejsan! kom nyss hem från en LÅNG promenad från mormor ! det var jobbigt ! men det var härligt ! När vi gick dit lyste solen jätte mycket ! men när vi gick hem blåste det och var mulet ! Just nu sitter jag och suger på en klubba som jag kom på att jag hade kvar från resan ! hittade också massa annat godis som jag inte packat upp än ! sanrt eller på några timmar ska jag gå och lägga mig ! Min mobil har slut ström och jag orkar inte gå och hämta min mobil laddare men samtidigt vill jag ju kolla hur det är med alla mina kompisar ! hm.....vad ska jag välja ? Jag får samla kraft och kliva upp från stolen och gå till mitt rum ! dethär vart ett långt inlägg ! jobbigt att läsa ! jag hatar att läsa långa inlägg ! men nu skriver jag ju föör min skull för statistiken suger ändå ! men nu ska jag inte göra någonting så byye ! <3
Här får ni en bild på min mobil från google ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Kom nyss hem från en LÅNG promenad till mormor !

hejsan! kom nyss hem från en LÅNG promenad från mormor ! det var jobbigt ! men det var härligt ! När vi gick dit lyste solen jätte mycket ! men när vi gick hem blåste det och var mulet ! Just nu sitter jag och suger på en klubba som jag kom på att jag hade kvar från resan ! hittade också massa annat godis som jag inte packat upp än ! sanrt eller på några timmar ska jag gå och lägga mig ! Min mobil har slut ström och jag orkar inte gå och hämta min mobil laddare men samtidigt vill jag ju kolla hur det är med alla mina kompisar ! hm.....vad ska jag välja ? Jag får samla kraft och kliva upp från stolen och gå till mitt rum ! dethär vart ett långt inlägg ! jobbigt att läsa ! jag hatar att läsa långa inlägg ! men nu skriver jag ju föör min skull för statistiken suger ändå ! men nu ska jag inte göra någonting så byye ! <3
Här får ni en bild på min mobil från google ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Kom nyss hem från en LÅNG promenad till mormor !

hejsan! kom nyss hem från en LÅNG promenad från mormor ! det var jobbigt ! men det var härligt ! När vi gick dit lyste solen jätte mycket ! men när vi gick hem blåste det och var mulet ! Just nu sitter jag och suger på en klubba som jag kom på att jag hade kvar från resan ! hittade också massa annat godis som jag inte packat upp än ! sanrt eller på några timmar ska jag gå och lägga mig ! Min mobil har slut ström och jag orkar inte gå och hämta min mobil laddare men samtidigt vill jag ju kolla hur det är med alla mina kompisar ! hm.....vad ska jag välja ? Jag får samla kraft och kliva upp från stolen och gå till mitt rum ! dethär vart ett långt inlägg ! jobbigt att läsa ! jag hatar att läsa långa inlägg ! men nu skriver jag ju föör min skull för statistiken suger ändå ! men nu ska jag inte göra någonting så byye ! <3
Här får ni en bild på min mobil från google ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Kom nyss hem från en LÅNG promenad till mormor !

Kommentarer (0)

2011-03-13 @ 19:28:00

hejsan! kom nyss hem från en LÅNG promenad från mormor ! det var jobbigt ! men det var härligt ! När vi gick dit lyste solen jätte mycket ! men när vi gick hem blåste det och var mulet ! Just nu sitter jag och suger på en klubba som jag kom på att jag hade kvar från resan ! hittade också massa annat godis som jag inte packat upp än ! sanrt eller på några timmar ska jag gå och lägga mig ! Min mobil har slut ström och jag orkar inte gå och hämta min mobil laddare men samtidigt vill jag ju kolla hur det är med alla mina kompisar ! hm.....vad ska jag välja ? Jag får samla kraft och kliva upp från stolen och gå till mitt rum ! dethär vart ett långt inlägg ! jobbigt att läsa ! jag hatar att läsa långa inlägg ! men nu skriver jag ju föör min skull för statistiken suger ändå ! men nu ska jag inte göra någonting så byye ! <3
Här får ni en bild på min mobil från google ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback