Kunde inte hålla mig ! busiga jag ! :D<3

hejs ! kom på flera saker så det får bli 10sanningar om mig istället för 5 ! bli inte förrvirrade !

1. Jag är väldigt kort ! jag är 134 cm ! Därför går jag på tå varje dag ! förutom när jag är med kompisar som jag kännt länge ! :$


2. Jag har ett litet öga som ni kan få se en bild på i slutet av inlägget ! och reta mig INTE !  för jag är född med det och det kommer växa till sig !

3. Mina ögonbryn är tjocka och buskiga , Så innan jag går till skolan sprayar jag mina ögonbryn med nån hårspray typ ! hehe.....

4. Jag går och småäter HELA tiden ! Allt från kakor till frukt ! 

 
5. Jag hatar att säga nej ! det är typ det värsta jag vet !


6. Jag hatar att vicka på tänder ! usch !


 7. Jag har fobi för spindlar !! ååååå jag dör !


8. Jag har en förmåga att kunna vinkla mina näsborrar åt olika håll kors och tvärs !



9.Jag luktar på mina händer hela tiden ! vet inte varför me ndet är en dålig vana bara !



10 ! jag Älskar majs !      Jag + Majs = ♥ men det var allt för idag ! hejdå ! skriver ikväll/inatt ! ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Kunde inte hålla mig ! busiga jag ! :D<3

hejs ! kom på flera saker så det får bli 10sanningar om mig istället för 5 ! bli inte förrvirrade !

1. Jag är väldigt kort ! jag är 134 cm ! Därför går jag på tå varje dag ! förutom när jag är med kompisar som jag kännt länge ! :$


2. Jag har ett litet öga som ni kan få se en bild på i slutet av inlägget ! och reta mig INTE !  för jag är född med det och det kommer växa till sig !

3. Mina ögonbryn är tjocka och buskiga , Så innan jag går till skolan sprayar jag mina ögonbryn med nån hårspray typ ! hehe.....

4. Jag går och småäter HELA tiden ! Allt från kakor till frukt ! 

 
5. Jag hatar att säga nej ! det är typ det värsta jag vet !


6. Jag hatar att vicka på tänder ! usch !


 7. Jag har fobi för spindlar !! ååååå jag dör !


8. Jag har en förmåga att kunna vinkla mina näsborrar åt olika håll kors och tvärs !



9.Jag luktar på mina händer hela tiden ! vet inte varför me ndet är en dålig vana bara !



10 ! jag Älskar majs !      Jag + Majs = ♥ men det var allt för idag ! hejdå ! skriver ikväll/inatt ! ♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Kunde inte hålla mig ! busiga jag ! :D<3

hejs ! kom på flera saker så det får bli 10sanningar om mig istället för 5 ! bli inte förrvirrade !

1. Jag är väldigt kort ! jag är 134 cm ! Därför går jag på tå varje dag ! förutom när jag är med kompisar som jag kännt länge ! :$


2. Jag har ett litet öga som ni kan få se en bild på i slutet av inlägget ! och reta mig INTE !  för jag är född med det och det kommer växa till sig !

3. Mina ögonbryn är tjocka och buskiga , Så innan jag går till skolan sprayar jag mina ögonbryn med nån hårspray typ ! hehe.....

4. Jag går och småäter HELA tiden ! Allt från kakor till frukt ! 

 
5. Jag hatar att säga nej ! det är typ det värsta jag vet !


6. Jag hatar att vicka på tänder ! usch !


 7. Jag har fobi för spindlar !! ååååå jag dör !


8. Jag har en förmåga att kunna vinkla mina näsborrar åt olika håll kors och tvärs !



9.Jag luktar på mina händer hela tiden ! vet inte varför me ndet är en dålig vana bara !



10 ! jag Älskar majs !      Jag + Majs = ♥ men det var allt för idag ! hejdå ! skriver ikväll/inatt ! ♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Kunde inte hålla mig ! busiga jag ! :D<3

Kommentarer (0)

2011-03-18 @ 21:00:51

hejs ! kom på flera saker så det får bli 10sanningar om mig istället för 5 ! bli inte förrvirrade !

1. Jag är väldigt kort ! jag är 134 cm ! Därför går jag på tå varje dag ! förutom när jag är med kompisar som jag kännt länge ! :$


2. Jag har ett litet öga som ni kan få se en bild på i slutet av inlägget ! och reta mig INTE !  för jag är född med det och det kommer växa till sig !

3. Mina ögonbryn är tjocka och buskiga , Så innan jag går till skolan sprayar jag mina ögonbryn med nån hårspray typ ! hehe.....

4. Jag går och småäter HELA tiden ! Allt från kakor till frukt ! 

 
5. Jag hatar att säga nej ! det är typ det värsta jag vet !


6. Jag hatar att vicka på tänder ! usch !


 7. Jag har fobi för spindlar !! ååååå jag dör !


8. Jag har en förmåga att kunna vinkla mina näsborrar åt olika håll kors och tvärs !



9.Jag luktar på mina händer hela tiden ! vet inte varför me ndet är en dålig vana bara !



10 ! jag Älskar majs !      Jag + Majs = ♥ men det var allt för idag ! hejdå ! skriver ikväll/inatt ! ♥♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback