Lan ! :D<3

Hejsan ! orkar inte ha bloggpaus har för tråkigt då ! men ikväll sak jag Lana med Nelly ! :D<3 det ska bli ass kul ! Har inte förberett mig med mat osv.... Som nelly gjort ! Nelly blir ALLTID hungrig ! Nattuggla ^^ Men idag sak vi klara det ! Har prövat ¨på Gimp ! det är jätte svårt fattar ingenting ! men jag får prova mig fram ! Nu är klockan 00.00 :O Spöktimmen ! När skämta ! Hoppas att  det här inlägget pupliceras för annars blir jag arg ! men jag kopierar det ifall jag måste göra om ! Senare så ska jag göra en hemlig sak på bloggen ! Har frågat om lov för det var http://nataliemariabostrom.blogg.se/ Som kom på det men jag har frågat ochjag fick ! men det finns en tråkig sak......Jag har nästan inga bloggläsare :'( Men jaja ! Men inatt ska jag inte somna ! det har jag bestämt !  Och tack Nelly för att du gästbloggade ! <3 Pusshej!<3


http://nelluuh.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Lan ! :D<3

Hejsan ! orkar inte ha bloggpaus har för tråkigt då ! men ikväll sak jag Lana med Nelly ! :D<3 det ska bli ass kul ! Har inte förberett mig med mat osv.... Som nelly gjort ! Nelly blir ALLTID hungrig ! Nattuggla ^^ Men idag sak vi klara det ! Har prövat ¨på Gimp ! det är jätte svårt fattar ingenting ! men jag får prova mig fram ! Nu är klockan 00.00 :O Spöktimmen ! När skämta ! Hoppas att  det här inlägget pupliceras för annars blir jag arg ! men jag kopierar det ifall jag måste göra om ! Senare så ska jag göra en hemlig sak på bloggen ! Har frågat om lov för det var http://nataliemariabostrom.blogg.se/ Som kom på det men jag har frågat ochjag fick ! men det finns en tråkig sak......Jag har nästan inga bloggläsare :'( Men jaja ! Men inatt ska jag inte somna ! det har jag bestämt !  Och tack Nelly för att du gästbloggade ! <3 Pusshej!<3


http://nelluuh.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Lan ! :D<3

Hejsan ! orkar inte ha bloggpaus har för tråkigt då ! men ikväll sak jag Lana med Nelly ! :D<3 det ska bli ass kul ! Har inte förberett mig med mat osv.... Som nelly gjort ! Nelly blir ALLTID hungrig ! Nattuggla ^^ Men idag sak vi klara det ! Har prövat ¨på Gimp ! det är jätte svårt fattar ingenting ! men jag får prova mig fram ! Nu är klockan 00.00 :O Spöktimmen ! När skämta ! Hoppas att  det här inlägget pupliceras för annars blir jag arg ! men jag kopierar det ifall jag måste göra om ! Senare så ska jag göra en hemlig sak på bloggen ! Har frågat om lov för det var http://nataliemariabostrom.blogg.se/ Som kom på det men jag har frågat ochjag fick ! men det finns en tråkig sak......Jag har nästan inga bloggläsare :'( Men jaja ! Men inatt ska jag inte somna ! det har jag bestämt !  Och tack Nelly för att du gästbloggade ! <3 Pusshej!<3


http://nelluuh.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Lan ! :D<3

Kommentarer (0)

2011-03-07 @ 23:56:39

Hejsan ! orkar inte ha bloggpaus har för tråkigt då ! men ikväll sak jag Lana med Nelly ! :D<3 det ska bli ass kul ! Har inte förberett mig med mat osv.... Som nelly gjort ! Nelly blir ALLTID hungrig ! Nattuggla ^^ Men idag sak vi klara det ! Har prövat ¨på Gimp ! det är jätte svårt fattar ingenting ! men jag får prova mig fram ! Nu är klockan 00.00 :O Spöktimmen ! När skämta ! Hoppas att  det här inlägget pupliceras för annars blir jag arg ! men jag kopierar det ifall jag måste göra om ! Senare så ska jag göra en hemlig sak på bloggen ! Har frågat om lov för det var http://nataliemariabostrom.blogg.se/ Som kom på det men jag har frågat ochjag fick ! men det finns en tråkig sak......Jag har nästan inga bloggläsare :'( Men jaja ! Men inatt ska jag inte somna ! det har jag bestämt !  Och tack Nelly för att du gästbloggade ! <3 Pusshej!<3


http://nelluuh.blogg.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback