min sköna böna

hejsan min sköna böna ! Har lite tråkigt ! vad kan man hitta på en natt som denna ? ja , får väl chatta med Nelly och göra lite roliga saker ! (Y) Vill ni veta en god nyhet ? jo mina inlägg har börjat pupliceras ! :D Jippie ! Min blogg paus är över för det var så tråkigt och nu tar jag bara någon bild ur arkivet ! eller vad man nu kallar deT ! me nvill ni se alla bilder jag har använt under min bloggtid ? okej ! då kör vi ! :D


 Det får räcka nu ! det vart inte alla men det var så många ! hejdå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

min sköna böna

hejsan min sköna böna ! Har lite tråkigt ! vad kan man hitta på en natt som denna ? ja , får väl chatta med Nelly och göra lite roliga saker ! (Y) Vill ni veta en god nyhet ? jo mina inlägg har börjat pupliceras ! :D Jippie ! Min blogg paus är över för det var så tråkigt och nu tar jag bara någon bild ur arkivet ! eller vad man nu kallar deT ! me nvill ni se alla bilder jag har använt under min bloggtid ? okej ! då kör vi ! :D


 Det får räcka nu ! det vart inte alla men det var så många ! hejdå ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

min sköna böna

hejsan min sköna böna ! Har lite tråkigt ! vad kan man hitta på en natt som denna ? ja , får väl chatta med Nelly och göra lite roliga saker ! (Y) Vill ni veta en god nyhet ? jo mina inlägg har börjat pupliceras ! :D Jippie ! Min blogg paus är över för det var så tråkigt och nu tar jag bara någon bild ur arkivet ! eller vad man nu kallar deT ! me nvill ni se alla bilder jag har använt under min bloggtid ? okej ! då kör vi ! :D


 Det får räcka nu ! det vart inte alla men det var så många ! hejdå ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

min sköna böna

Kommentarer (0)

2011-03-08 @ 00:11:46

hejsan min sköna böna ! Har lite tråkigt ! vad kan man hitta på en natt som denna ? ja , får väl chatta med Nelly och göra lite roliga saker ! (Y) Vill ni veta en god nyhet ? jo mina inlägg har börjat pupliceras ! :D Jippie ! Min blogg paus är över för det var så tråkigt och nu tar jag bara någon bild ur arkivet ! eller vad man nu kallar deT ! me nvill ni se alla bilder jag har använt under min bloggtid ? okej ! då kör vi ! :D


 Det får räcka nu ! det vart inte alla men det var så många ! hejdå ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback