Nelly här jag ska gästblogga ! ;)

Hejsan, jag ska gästblogga idag på Ninas blogg ! :D Hon är lite på dåligt humör och bloggandet går inte så bra för hennes inlägg pupliceras inte :(( stackarn hon som har gjort så många inlägg och så pupliceras dom inte ! men nu tar vi bort alla sura miner och tankar och drar igång med lite skoj ;D hehehhe, ja men nu sitter jag och chattar med Nina och snart ska jag baka muffins ! mumsigt värre ;P läs Ninas blogg väldigt mycke ni kanske tycker att hon inte uppdaterar så mycket men hennes inlägg pupliceras ju inte alltid och så det är ju svårt, men hon gör allt vad hon kan ! Nina hälsar att hon tar en blogg paus (stavn.) så ni vet läget ! Det var allt för mig ! Men ha en bra kväll jag kanske gästbloggar någon annan gång också ;) Krammmmar // Nelluuh ! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Nelly här jag ska gästblogga ! ;)

Hejsan, jag ska gästblogga idag på Ninas blogg ! :D Hon är lite på dåligt humör och bloggandet går inte så bra för hennes inlägg pupliceras inte :(( stackarn hon som har gjort så många inlägg och så pupliceras dom inte ! men nu tar vi bort alla sura miner och tankar och drar igång med lite skoj ;D hehehhe, ja men nu sitter jag och chattar med Nina och snart ska jag baka muffins ! mumsigt värre ;P läs Ninas blogg väldigt mycke ni kanske tycker att hon inte uppdaterar så mycket men hennes inlägg pupliceras ju inte alltid och så det är ju svårt, men hon gör allt vad hon kan ! Nina hälsar att hon tar en blogg paus (stavn.) så ni vet läget ! Det var allt för mig ! Men ha en bra kväll jag kanske gästbloggar någon annan gång också ;) Krammmmar // Nelluuh ! :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Nelly här jag ska gästblogga ! ;)

Hejsan, jag ska gästblogga idag på Ninas blogg ! :D Hon är lite på dåligt humör och bloggandet går inte så bra för hennes inlägg pupliceras inte :(( stackarn hon som har gjort så många inlägg och så pupliceras dom inte ! men nu tar vi bort alla sura miner och tankar och drar igång med lite skoj ;D hehehhe, ja men nu sitter jag och chattar med Nina och snart ska jag baka muffins ! mumsigt värre ;P läs Ninas blogg väldigt mycke ni kanske tycker att hon inte uppdaterar så mycket men hennes inlägg pupliceras ju inte alltid och så det är ju svårt, men hon gör allt vad hon kan ! Nina hälsar att hon tar en blogg paus (stavn.) så ni vet läget ! Det var allt för mig ! Men ha en bra kväll jag kanske gästbloggar någon annan gång också ;) Krammmmar // Nelluuh ! :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Nelly här jag ska gästblogga ! ;)

Kommentarer (0)

2011-03-07 @ 20:14:22

Hejsan, jag ska gästblogga idag på Ninas blogg ! :D Hon är lite på dåligt humör och bloggandet går inte så bra för hennes inlägg pupliceras inte :(( stackarn hon som har gjort så många inlägg och så pupliceras dom inte ! men nu tar vi bort alla sura miner och tankar och drar igång med lite skoj ;D hehehhe, ja men nu sitter jag och chattar med Nina och snart ska jag baka muffins ! mumsigt värre ;P läs Ninas blogg väldigt mycke ni kanske tycker att hon inte uppdaterar så mycket men hennes inlägg pupliceras ju inte alltid och så det är ju svårt, men hon gör allt vad hon kan ! Nina hälsar att hon tar en blogg paus (stavn.) så ni vet läget ! Det var allt för mig ! Men ha en bra kväll jag kanske gästbloggar någon annan gång också ;) Krammmmar // Nelluuh ! :D♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback