Ny webbkamera ! :D♥

hejsan ! Fick nyss e nny webbkamera fast den är typ likadan som alla andra ! :D men här kommer lite bilder på en läskig docka jag fick en gång ! ååå jag ryser när jag ser den + dag 15 & 16 !

Visst var den assläskig !!!!!!!!! ;o

Dag 15- Mitt drömbröllop.

Ja , mitt drömbröllop ska vara pefekt ! Jag ska gifta mig i kyrkan och det ska vara jätte många folk sen så ska det gå två tärnor eller vad det nu heter och kasta rosenblad på mig och så ! sen ska vi fikaaaa ! massa fika ska det vara och e ntårta med typ 1000000000000000 våningar ! Sen ska alla ge mig presenter och allt ska vara perfekt !!!
Dag 16 - en bild på mig själv för två år sen .

Har ingen bild på mig för två år sen ! dom är på mammas dator ! tyvärr !

Men hejdå ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Ny webbkamera ! :D♥

hejsan ! Fick nyss e nny webbkamera fast den är typ likadan som alla andra ! :D men här kommer lite bilder på en läskig docka jag fick en gång ! ååå jag ryser när jag ser den + dag 15 & 16 !

Visst var den assläskig !!!!!!!!! ;o

Dag 15- Mitt drömbröllop.

Ja , mitt drömbröllop ska vara pefekt ! Jag ska gifta mig i kyrkan och det ska vara jätte många folk sen så ska det gå två tärnor eller vad det nu heter och kasta rosenblad på mig och så ! sen ska vi fikaaaa ! massa fika ska det vara och e ntårta med typ 1000000000000000 våningar ! Sen ska alla ge mig presenter och allt ska vara perfekt !!!
Dag 16 - en bild på mig själv för två år sen .

Har ingen bild på mig för två år sen ! dom är på mammas dator ! tyvärr !

Men hejdå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Ny webbkamera ! :D♥

hejsan ! Fick nyss e nny webbkamera fast den är typ likadan som alla andra ! :D men här kommer lite bilder på en läskig docka jag fick en gång ! ååå jag ryser när jag ser den + dag 15 & 16 !

Visst var den assläskig !!!!!!!!! ;o

Dag 15- Mitt drömbröllop.

Ja , mitt drömbröllop ska vara pefekt ! Jag ska gifta mig i kyrkan och det ska vara jätte många folk sen så ska det gå två tärnor eller vad det nu heter och kasta rosenblad på mig och så ! sen ska vi fikaaaa ! massa fika ska det vara och e ntårta med typ 1000000000000000 våningar ! Sen ska alla ge mig presenter och allt ska vara perfekt !!!
Dag 16 - en bild på mig själv för två år sen .

Har ingen bild på mig för två år sen ! dom är på mammas dator ! tyvärr !

Men hejdå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Ny webbkamera ! :D♥

Kommentarer (0)

2011-03-31 @ 15:24:00

hejsan ! Fick nyss e nny webbkamera fast den är typ likadan som alla andra ! :D men här kommer lite bilder på en läskig docka jag fick en gång ! ååå jag ryser när jag ser den + dag 15 & 16 !

Visst var den assläskig !!!!!!!!! ;o


Dag 15- Mitt drömbröllop.

Ja , mitt drömbröllop ska vara pefekt ! Jag ska gifta mig i kyrkan och det ska vara jätte många folk sen så ska det gå två tärnor eller vad det nu heter och kasta rosenblad på mig och så ! sen ska vi fikaaaa ! massa fika ska det vara och e ntårta med typ 1000000000000000 våningar ! Sen ska alla ge mig presenter och allt ska vara perfekt !!!
Dag 16 - en bild på mig själv för två år sen .

Har ingen bild på mig för två år sen ! dom är på mammas dator ! tyvärr !

Men hejdå ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback