Ska jag ändra något ?

hej ! Åt middag för ett tag sen jag åt löjroms toast med massa saker ! Sen åt jg Lac med gräddig sås typ lr vad den nu hette ! Men ja det är nog inte så intressant att veta vad jag åt ! men....hm..Vad ska jag skriva? ni får jätte gärna skriva om jag ska förandra något te.x Mera bilder,blogga mer och ja ni får bestämma helt själv ! statistiken går neråt...:/ Men somsagt ! säg till om jag ska ändra något ! var inte rädd jag tar det inte som kritik ! pusshej!♥
Löjroms toast !♥

Lax
Maräng ..... Vet inte hur man stavar men ni ser nog vad det är ! (bilder från google )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Ska jag ändra något ?

hej ! Åt middag för ett tag sen jag åt löjroms toast med massa saker ! Sen åt jg Lac med gräddig sås typ lr vad den nu hette ! Men ja det är nog inte så intressant att veta vad jag åt ! men....hm..Vad ska jag skriva? ni får jätte gärna skriva om jag ska förandra något te.x Mera bilder,blogga mer och ja ni får bestämma helt själv ! statistiken går neråt...:/ Men somsagt ! säg till om jag ska ändra något ! var inte rädd jag tar det inte som kritik ! pusshej!♥
Löjroms toast !♥

Lax
Maräng ..... Vet inte hur man stavar men ni ser nog vad det är ! (bilder från google )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Ska jag ändra något ?

hej ! Åt middag för ett tag sen jag åt löjroms toast med massa saker ! Sen åt jg Lac med gräddig sås typ lr vad den nu hette ! Men ja det är nog inte så intressant att veta vad jag åt ! men....hm..Vad ska jag skriva? ni får jätte gärna skriva om jag ska förandra något te.x Mera bilder,blogga mer och ja ni får bestämma helt själv ! statistiken går neråt...:/ Men somsagt ! säg till om jag ska ändra något ! var inte rädd jag tar det inte som kritik ! pusshej!♥
Löjroms toast !♥

Lax
Maräng ..... Vet inte hur man stavar men ni ser nog vad det är ! (bilder från google )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Ska jag ändra något ?

Kommentarer (0)

2011-03-04 @ 21:55:26

hej ! Åt middag för ett tag sen jag åt löjroms toast med massa saker ! Sen åt jg Lac med gräddig sås typ lr vad den nu hette ! Men ja det är nog inte så intressant att veta vad jag åt ! men....hm..Vad ska jag skriva? ni får jätte gärna skriva om jag ska förandra något te.x Mera bilder,blogga mer och ja ni får bestämma helt själv ! statistiken går neråt...:/ Men somsagt ! säg till om jag ska ändra något ! var inte rädd jag tar det inte som kritik ! pusshej!♥
Löjroms toast !♥

Lax
Maräng ..... Vet inte hur man stavar men ni ser nog vad det är ! (bilder från google )

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback